راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

این گوی و این میدان / درباره ناصر غانم‌زاده، مدیرعامل جدید نیو

ماهنامه عصر تراکنش / ناصر غانم‌زاده از قدیمی‌های اکوسیستم استارت‌آپی ایران است؛ نه از آنهایی که تازه از راه رسیده‌اند و هنوز نفس تازه نکرده، مدعی اکوسیستم و استارت‌آپ و مافی‌ها شده‌اند. ناصر غانم‌زاده خودش را این‌گونه معرفی می‌کند: «شیفته‌ استارت‌آپ‌ها، کارآفرینی فناوری و سرمایه‌گذاری جسورانه، مشاور پیاده‌سازی متدولوژی Lean Startup (استارت‌آپ ناب / نوپای ناب) در سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها).»

او تا پیش از اینکه مدیرعامل نیو شود، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه اُپاتان و بنیانگذار گروه استارت‌آپ‌های ایران بود؛ او همچنین پیش از این مدیریت شتاب‌دهنده و فضای کاری فینوا را هم عهده‌دار بوده و به بسیاری از استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان موفق ایرانی مشاوره‌هایي در زمینه جذب سرمایه و توسعه کسب‌وکار ارائه کرده است.

غانم‌زاده موسس سایت Techly است که اخبار فناوری و استارت‌آپ‌های ایران را به انگلیسی منتشر می‌کند. او بنیانگذار موسسه نوآوری کسب‌وکار است که در آن با مربی‌گری و آموزش، به سازمان‌های بزرگ، کارآفرینان و صاحبان استارت‌آپ‌ها کمک می‌شود تا موفق شوند. این موسسه با استفاده از متدولوژی Lean Startup، رویکرد خلق مدل کسب‌وکار و تفکر طراحی، به آنها یاری می‌رساند.

غانم‌زاده همچنین نماینده جهانی رویداد Lean Startup Machine در ایران است. خودش می‌گوید که از سال 1385 تدریس کارآفرینی را آغاز کرده و بعدها دوره‌های رسمی «مربی‌گری کارآفرینی بر اساس الگوی گام‌به‌گام» و «مربی‌گری کارآفرینی بر اساس الگوی SIYB» را گذرانده است. او اوایل سال ۲۰۰۹ با جنبش نوظهور استارت‌آپ ناب (Lean Startup) آشنا شده و از آن زمان به‌عنوان مروج، تبلیغ‌کننده و نیز مشق‌کننده استارت‌آپ ناب فعالیت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.