راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مایکروسافت اپلیکیشنی برای انجام پروژه‌های ICO ارائه می‌دهد

مایکروسافت آژور، پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت، سرویس استراتیس (Stratis) را روی بخش محصولاتش قرار داده است تا امکان مدیریت توزیع توکن‌ها را برای پروژه‌های عرضه اولیه ارز (ICO) فراهم کند.

پلتفرم استراتیس که توسط خودگروه انگلیسی استراتیس راه‌اندازی شده، درواقع اپلیکیشن مبتنی بر وب است که امکان پرداخت امن را برای کاربرانی که توکن‌های ICO را خریداری می‌کنند، مهیا می‌کند. کاربران می‌توانند پرداختشان را با استفاده از بیت‌کوین یا استرات، توکن بومی خود شرکت استراتیس، انجام دهند.

همچنین کار دیگری که استراتیس انجام داده این است که با صرافی چنجلی (Changelly) هم وارد همکاری شده و به این ترتیب سرویس دیگری هم به این پلتفرم اضافه شده و به این ترتیب شرکت‌کنندگان در ICOها می‌توانند پول فیات یا ارز رمزنگری‌شده خودشان را به ارز استرات تبدیل کنند.

علاوه بر آن نرم‌افزار مدیریت ریسک و جلوگیری از کلاهبرداری آنفیدو (Onfido) نیز در این پلتفرم ادغام شده است و از مشارکت‌کنندگان در برابر سایت‌های مشکوک که باید از نظر قانونی یا سیاسی مورد بررسی و نظارت بیشتر قرار بگیرند، حفاظت می‌کند.

این محافظت بدین شکل است که مستنداتی که توسط شرکت‌کنندگان ICO ارائه می‌دهند را به‌عنوان بخشی از فرایند شناخت مشتری بررسی می‌کنند.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.