راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از فهرست انتخاباتی ائتلاف «برای فردا» حمایت می‌کند

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در حمایت از فهرست انتخاباتی ائتلاف «برای فردا» در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیانیه صادر کرد. انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی روز شنبه برگزار خواهد شد.

ببینید: نخستین حضور فعالان حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات اتاق بازرگانی تهران / جوانمردی: با کمک فعالان فناوری اطلاعات می‌توان روی اولویت‌های کشور متمرکز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

همکاران عزیز

اقتصاد ایران در حال گذار از اقتصاد کلاسیک و سنتی به سوی اقتصاد دیجیتالی است. در این گذار نقش بازیگران مختلف بخش خصوصی و هماهنگی بازوهای اجرایی و سیاست‌گذاری آنها، حیاتی و ضروری به نظر می‌رسد. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان فراگیرترین تشکل خصوصی حوزه فناوری اطلاعات در سایه همکاری و مشارکت می‌توانند خاستگاهی برای این گذار و تحول عظیم باشند. تحولی که در سایه هم‌افزایی و همسویی این دو نهاد به شکوفایی اقتصاد دیجیتالی و دانش‌بنیان منجر شده و پیشران توسعه متوازن و همه جانبه کشور خواهد بود.

انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی، فرصتی تاریخی است تا بستری برای تحقق این هم‌افزایی و هم سویی فراهم شود. حضور قدرتمند نمایندگان حوزه فناوری اطلاعات، در کنار سایر بزرگان حوزه‌های دیگر اقتصاد، راه گشای عصر نوینی در نقش‌آفرینی فناوری‌های نوین در اقتصاد ایران خواهد بود.

حضور فعالان و کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات در فهرست انتخاباتی «ائتلاف برای فردا» حاکی از رویکرد پویا و نواندیشانه این ائتلاف برای حرکت به سوی ایجاد «اتاقی پویا» است که می‌تواند نویدبخش تحولی بنیادین در اقتصاد بخش خصوصی باشد. در این فهرست نام شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ و نایب رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و نایب رییس سابق هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در کنار سایر کارآفرینان و فعالان جوان این حوزه به چشم می‌خورد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فرصت را مغتنم می‌شمارد و ضمن اعلام حمایت از فهرست انتخاباتی ائتلاف «برای فردا»، از همه اعضای دارای کارت بازرگانی خود درخواست می‌کند با حضور در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که در روز شنبه یازدهم اسفندماه در محل هتل لاله تهران برگزار خواهد شد، با رأی خود به اعضای فهرست «ائتلاف برای فردا» فصل نوین همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتاق بازرگانی را رقم بزنند. امید است این همدلی و همراهی طلایه دار فردایی روشن برای ایران عزیز باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.