پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ساسان شیردل، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از راهاندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد–هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، با تاکید بر اینکه یکی از وظایف بانک مسکن، ارائه سرویسهایی است که مشتریان بتوانند به راحتی در حوزههای مالی فعالیت کرده و انواع خدمات پرداخت، گزارشگیری و نظایر آن را در کوتاهترین زمان ممکن و به سادهترین و البته امنترین صورت دریافت کنند، افزود: «از این رو حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برای ارائه یک سرویس ارزش افزوده به مشتریان برنامهریزی و آن را اخیرا در سامانه اینترنت بانک مسکن پیاده کرده است که به واسطه آن مشتریان میتوانند بر سبد درآمد – هزینههای خود نظارت و کنترل داشته باشند.»
او با بیان اینکه ارائه سرویسهای ارزش افزوده به منظور تقویت ارتباط با مشتریان و پاسخ به نیازهای آنها یکی از سیاستهای اصلی بانک مسکن در حوزه فناوری اطلاعات است، اظهار کرد: «سرویس جدیدی که چندی پیش به اینترنت بانک مسکن افزودهشده و اکنون برای مشتریان قابل استفاده است، در واقع به نوعی یک سیستم حسابداری شخصی است که به مشتریان بانک مسکن کمک میکند به سادگی تراکنشهای خود و میزان دریافتی و پرداختی حسابشان را کنترل کنند.»
به گفته شیردل، در این سرویس امکانی وجود دارد که هر تراکنش بانکی انجامشده بر اساس نوع آن به شکل هوشمند به جداول درآمد و هزینه مشتری بانک منتقل میشود و میتوان در هر زمان، سرجمع درآمدها و هزینهها را مشاهده کرد.
او با بیان اینکه این سرویس یک بسته ویژه برای مدیریت کامل تمام درآمدها و هزینههای فرد که از طریق حساب بانک مسکن انجام میشود، است، به مشتریان بانک مسکن توصیه کرد با فعالسازی اینترنت بانک خود از این امکان بهرهمند شوند.
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامهریزی برای توسعه این سرویس نیز خبر داد و گفت: «طبعاً این سرویس یک سیر بلوغ را در ماههای آتی طی خواهد کرد و امکانات آن پس از گذشت مدتی از زمان بهرهبرداری و کسب بازخورد از مشتریان، تقویت خواهد شد.»
شیردل از کاربران اینترنت بانک مسکن دعوت کرد ضمن استفاده از این سرویس جدید و جذاب، انتقادها، پیشنهادها و ایدههای خود برای بهبود آن را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن به شماره «02161088» در میان بگذارند.
بانک رفاه