راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت گروه حصین منتشر کرد: فایل PDF گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «بلاکچین در عمل: امکان‌پذیر کردن حفاظت داده، تبعیت و رشد نیروی کار»

گروه حصین امسال در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برآن شد هدیه‌ای درخور مخاطبان همایش و متناسب با هدف نمایشگاه بانکداری تهیه کند. به همین مناسبت با همفکری جمعی از همکاران در گروه حصین و با همکاری مجموعه راه پرداخت، گزیده‌ای از گزارش‌های روز دنیا در حوزه بلاکچین و بانکداری را از موسسات معتبری همچون دیلویت و مکنزی، ترجمه و گردآوری کرد تا محتوایی مختصر و مفید برای مطالعه هدفمند باشد. در ادامه چکیده‌ای از گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «بلاکچین در عمل: امکان‌پذیر کردن حفاظت داده، تبعیت و رشد نیروی کار» را قرار دادیم تا در صورت تمایل فایل PDF این گزارش را از راه پرداخت دانلود کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «بلاکچین در عمل: امکان‌پذیر کردن حفاظت داده، تبعیت و رشد نیروی کار»

 

بلاکچین در عمل: امکان‌پذیر کردن حفاظت داده، تبعیت و رشد نیروی کار

هر روز بیش از پیش ثابت می‌شود که قرن بیست‌ویکم دوران تحول است. این تحول بازارها و صنایع مختلف، تقسیمات اجتماعی و فرهنگی سنتی و در واقع فراتر از سازماندهی، مقررات و قوانین فرعی سیاسی متداول را پوشش می‌دهد. نوآوری فناوری، قلب این تحول است و با سرعتی سرسام‌آور به پیش می‌رود و افراد، شرکت‌ها و دولت‌ها را برای عقب نماندن از تغییر به تکاپو انداخته است.

مفهوم انقلابی کلان داده و انفجار فناوری تلفن‌های هوشمند، تهدیدهایی را برای افراد، کسب‌وکارها و دولت‌ها ایجاد کرده‌اند. همان‌طور که نمونه‌های نقض گسترده داده‌ در شرکت‌های بزرگ در سال‌های اخیر نشان داده است، داده‌های شخصی و سازمانی بیش از پیش در معرض نقض و دزدی هستند. به همین دلیل، نحوه مدیریت و ذخیره‌سازی داده‌ها باید دوباره ارزیابی شود تا افراد، کسب‌وکارها و دولت‌ها در برابر تهدیدها ایمن شوند و از نقض‌های گسترده مشابه در آینده جلوگیری شود.

این مقاله پیاده‌سازی یک سیستم ذخیره‌سازی داده و مدیریت بلاک‌چین محور را به‌عنوان رویکردی مطلوب برای شرکت‌هایی پیشنهاد می‌کند که به‌دنبال مقابله با تهدیدهای مجازی عصر جدید هستند، این رویکرد همچنین می‌تواند از قوانین حفاظت داده بسط‌یافته پیروی کند و در ضمن نسل جدید کارمندها را جذب کند.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «بلاکچین در عمل: امکان‌پذیر کردن حفاظت داده، تبعیت و رشد نیروی کار»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.