راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین تجربه «جمعِ‌کل» با مشارکت جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می‌شود

شرکت ارتباط فردا در بهمن‌ماه امسال، با بهره‌گیری از بستر Crowdsourcing و با همکاری رسانه‌ها، دست به خلق تجربه جدیدی با عنوان «جمعِ‌کل» زده است که برای اولین بار در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد. در دومین نوبت، تجربه «جمعِ‌کل» در مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط فردا، همانند دوره گذشته، «جمعِ‌کل» قصد دارد با استفاده از این روش و مطرح کردن پرسش‌های کلیدی این بار در زمینه محصولات و خدمات مبتنی بر وب و موبایل دیدگاه‌های مختلف را گردآوری و نتایج به دست آمده را منتشر کند، با این هدف که این گزارش‌ها توسط خدمات‌دهندگان و کلیه فعالان این حوزه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که در روزهای 25 و 26 بهمن 1397 در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد، در یک تجربه مشترک، نظرات در رابطه با محصولات و خدمات مبتنی بر وب و موبایل به اشتراک گذاشته می‌شود. در غرفه «جمعِ‌کل» می‌توانید در رسیدن به پاسخ 8 پرسش کلیدی مشارکت کنید. این تجربه، حاصل مشارکت و همکاری شرکت ارتباط فردا و جشنواره وب و موبایل ایران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.