راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کدام کشور بیشترین معاملات بیت‌کوین را دارد؟ / اینفوگرافیک

شرکت بریتانیایی توتال‌کریپتو (TotalCrypto) برای پاسخ دادن به این سوال که کدام کشور بیشترین معاملات بیت‌کوین را دارد، این اینفوگرافی جالب و مختصر را خلق نموده که در راه پرداخت ترجمه و بازآفرینی شده است. توتال‌کریپتو گزارش می‌دهد:

«۷۲% از کل معاملات بیت‌کوین در این پنج کشور انجام شده است: ایالات‌متحده، روسیه، بریتانیا، ونزوئلا و چین. ده کشور ابتدایی این لیست مسئول ۸۶٫۵% از کل معاملات انجام یافته در این پلتفرم بوده‌اند. این مهم خبر از اقتباس ناهمگون بیت‌کوین در عرصه بین‌الملل می‌دهد.»

این شرکت بریتانیایی می‌افزاید:

«چیزی که به طور منحصر به فردی جالب است، این مسئله است که چهار کشور صدرنشین در لیست معاملات بیت‌کوین به نوعی با واحد پول ملی خود مشکلاتی داشته‌اند.»

میزان کل معاملات بیت‌کوین در جهان ۶٫۳۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است. در این لیست قاره آسیا با ۲٫۰۷ میلیارد دلار رتبه نخست در میان قاره‌ها را به خود اختصاص داده است. ایران در لیست معاملات بیت‌کوین رتبه ۲۹ را دارا است.

در ادامه برای اطلاع از این مهم که کدام کشور بیشترین معاملات بیت‌کوین را دارد نظر شما را به اینفوگرافی زیر جلب می‌کنیم.

کدام کشور بیشترین معاملات بیت‌کوین را دارد؟
کدام کشور بیشترین معاملات بیت‌کوین را دارد؟

منبع: Bankicngtech

2 دیدگاه
  1. محمد رضا می‌گوید

    این اینفوگرافیک فقط محدودبه سایت LocalBitcoin است و به هیچ وجه میزان کل خرید و فروش و معامله با بیتکوین کشورها را مشخص نمی کند. برای تعیین این عدد، باید چندین مسیر همزمان خرید و فروش از طریق (1) صرافی های رمزارز بین المللی، (2) خرید و فروش های زیر زمینی، (3) معاملات ایرانی ها با هویت غیر وطنی، (4) فروش بیتکوین های استخراج شده در ایران و … را نیز مورد ملاحظه قرار داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.