راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان دریافت فیش حقوقی مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از خودپردازهای بانک رفاه فراهم شد

بانک رفاه امکان دریافت فیش حقوقی مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی را از پایانه‌های خودپرداز بانک فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند با وارد کردن کارت بانک رفاه خود بر روی خودپردازهای این بانک، از منوی سایر خدمات، فیش حقوقی بازنشستگان را انتخاب و پس از وارد کردن 4 رقم سال و 2 رقم ماه، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

گفتنی است برای دریافت فیش حقوقی داشتن همراه‌کارت بانک رفاه ضروری است و در حال حاضر تنها اطلاعات حقوق شهریورماه به‌عنوان پایلوت اجرای طرح از سازمان تأمین اجتماعی دریافت و بارگذاری شده است و به مجرد وصول اطلاعات فیش حقوقی دیگر ماه‌های سال، قابل دریافت از خودپردازهای بانک رفاه خواهد بود.

7 دیدگاه
  1. صديقه كوهستانى می‌گوید

    باسلام مستمرى بگير هستم ولى كارا كارت چون بانك سپه حقوق واريز ميشه هيچ اطلاعى ندارن هر بار مراجعه كردم

    1. م می‌گوید

      منم نمیدونم

  2. مهرنوش فیاض می‌گوید

    اگر حقوق بازنشستگی را که از طریق تامین اجتماعی به حساب بانک رفاه برای مشتری واریز می شود به مدت هشت ماه برداشت نشود ، حساب بلوکه می شود ؟

  3. مهرنازفیضی می‌گوید

    اگر حقوق بازنشستگی را که از طریق تامین اجتماعی به حساب بانک رفاه برای مشتری واریز می شود به مدت هشت ماه برداشت نشود ، حساب بلوکه می شود ؟

  4. رضا شیرینی می‌گوید

    سلام میخواهم گواهی حقوق بگیرم برای دریافت تسهیلات از بانک بدلیل تصادف و مجروح شدن پدرم نمیتوانم ایشان را ببرم در کافی نت هم میگویند نمیشه رمز میخواد میشه راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم برای گواهی حقوق ؟

    1. ناشناس می‌گوید

      برو کارگزاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.