راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور استارت‌آپ اکسیر در میان استارت‌‌آپ‌های برگزیده هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

استارت‌آپ اکسیر در میان استارت‌آپ‌های برگزیده در طرح نواندیشان فناوری‌های مالی در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارد. نمایشگاه نواندیشان فناوری‌های مالی توسط شرکت خدمات انفورماتیک، همزمان با همایش بانکداری الکترونیک در برج میلاد برگزار می‌شود.
اکسیر که در زمینه اکسچنج ارزهای رمزنگاری‌شده فعالیت می‌کند، قرار است محصول خود را که هم اکنون قریب به یک سال است که عملیاتی شده در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد تا از فرصت پیش آمده به‌مظنور آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان این عرصه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن استفاده شود.
اکسیر یک اکسچنج رمز ارز است که کاربران با عضویت در آن می‌توانند علاوه بر خریدوفروش ارزهای رمزنگاری شده، از سرویس‌های تریدینگ حرفه‌ای، خریدوفروش آسان و همچنین مانند تمام اکسچنج های معتبر و استاندارد دنیا با استفاده از API های جامع آن اقدام به راه‌اندازی‌های سرویس‌های ارزش‌افزوده مبتنی بر رمزارزها کنند.

اکسیر به‌عنوان یک اکسچنج کاملاً ایرانی، دسترسی کاربران ایرانی به بازار ارزهای رمزنگاری‌شده را فراهم کرده است. این پلتفرم در خصوص بحث امنیت پرداخت‌ها و محافظت از دارایی‌های کاربران خود، تلاش کرده تا با استفاده از الگوریتم‌ها و فناوری‌های به‌روز دنیا و پیاده‌سازی آنها توسط برنامه‌نویسان حرفه‌ای که همگی جزو برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان سرویس‌های مالی در بانک‌های بین‌المللی هستند خود را هم‌ردیف اکسچنج‌های بین‌المللی قرار دهد و سرویسی با کیفیت و امن را با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در این زمینه ارائه دهد.
هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت نهم و دهم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.