راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ارتباط فردا همراه با شبکه‌ای از شرکای تجاری خود در همایش بانکداری الکترونیک حضور دارد

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا همراه با شبکه‌ای از شرکای تجاری و تیم‌های همکار خود، میزبان حاضران در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت خواهند بود.

فینوتک، فرازپردازان، آدانیک، نوآوران امین، فانوس، همراه‌کارت و پیدا، مه‌کارت و مه‌پی، وندار، سایبورگ و فینووا در کنار ارتباط فردا، محصولات و خدمات نوآورانه خود را به حاضران در این همایش معرفی خواهند کرد.

همچنین میزگرد تخصصی «بانکداری، آیا دیجیتال» در سالن اصلی و میزگرد تخصصی «اتحاد استراتژیک بانک‌ها» در سالن رودکی با مدیریت سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار خواهد شد. میزگرد تخصصی دیگری نیز با عنوان «پرونده‌ای برای بانکداری باز» با حضور نیما نامداری، معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا برگزار خواهد شد.

کارگاه‌های «معرفی خدمات فینوتک»، «معرفی خدمات پرداخت الکترونیکی وندار»، «معرفی محصول accub.in اسکنر کارت بانکی» شرکت فرازپردازان، «مقدمه‌ای بر شکار تهدید سایبری» سایبورگ و «معرفی مدل‌های ارزیابی ریسک شرکتی و عملکرد بانکی» شرکت نوآوران امین، از دیگر برنامه‌های ارتباط فردا و شرکای تجاری آن در همایش بانکداری الکترونیک هستند.

زمان و محل دقیق برگزاری این میزگردها و کارگاه‌ها، متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین «جمعِ کل» که تجربه‌ای پویا و تعاملی است در محل غرفه ارتباط فردا برگزار خواهد شد. در «جمعِ کل»، نظر و رویکرد حاضران و صاحب‌نظران در پاسخ به هشت پرسش کلیدی در زمینه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت جمع‌آوری و مطرح می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.