راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خرید بیت‌کوین در برخی فروشگاه‌های ایالات متحده

علاقه‌مندان به ارزهای رمزنگاری‌شده به‌زودی می‌توانند همزمان با انجام خرید از خواروبار فروشی، خرید بیت‌کوینشان را هم انجام دهند.

در خبرها آمده است که شرکت ارائه‌دهنده دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین، به نام کوین‌می (Coinme) با همکاری شرکت کوین‌استار (Coinstar) امکان خرید بیت‌کوین از طریق کیوسک‌های کوین‌استار را در برخی مناطق ایالات متحده فراهم کرده است.

در زمان راه‌اندازی این سرویس، تنها مشتریان فروشگاه‌های سیف‌وی (Safeway) و آلبرت‌سانس (Albertsons) در کالیفرنیا، تگزاس و واشنگتن قادر به تهیه بیت‌کوین از طریق این کیوسک‌ها هستند هرچند که این دو شرکت قصد توسعه و گسترش بیشتر این سرویس به دیگر بازارها و خرده‌فروشی‌های ایالات متحده را نیز دارند.

نیل برگیست مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار کوین‌می می‌گوید که ارائه این سرویس به مصرف‌کنندگان امکان خرید بیت‌کوین به شیوه‌ای آسان و رضایت‌‌بخش را، آنهم همزمان با خرید مایحتاج روزانه خود، فراهم می‌کند.

جیم گاهریتی مدیرعامل کوین‌استار هم در این باره می‌گوید: «کوین‌استار به‌دنبال ارائه پیشنهادات جدید به مصرف‌کنندگان است و مکانیزم ارسال نوآورانه کوین‌می در کنار پلتفرم انعطاف‌پذیر کوین‌استار قابلیت خرید آسان بیت‌کوین با پول نقد را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.»

در کیوسک‌های کوین‌استار فقط اسکناس‌های دولار آمریکا تا سقف 2500 دلار پذیرش می‌شود و نه سکه. برای خرید بیت‌کوین، کاربران باید شماره تلفنشان را و سپس اسکناس کاغذی‌شان را وارد کیوسک کنند. در ادامه آنها کدی دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن کد و با افتتاح حساب آنلاین کوین‌می، برای بازخرید بیت‌کوین استفاده کنند.

منبع: Coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.