راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین دوره رویداد بازاریابی دیجیتال، ۲۷ و ۲۸ دی در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد بازاریابی دیجیتال ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‌وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارت‌آپی، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.

در دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال، سخنرانان DMDAY از دستاوردها و نوآوری‌هایشان خواهند گفت تا  با آخرین اتفاقات روز دنیای بازاریابی دیجیتال همگام باشید.

مدیران عامل و بازاریابی دیجیتال شرکت‌های استارت‌آپی مانند دیجی‌کالا، تپسی، علی بابا، اسنپ باکس، ایوند و… به عنوان سخنران و پنلیست در این رویداد حضور دارند.

ارائه ورکشاپ‌های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، از دیگر بخش های این رویداد دو روزه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان این رویداد می توانید به وبسایت این رویداد مراجعه کنید.

همچنین مخاطبان راه پرداخت می توانند با استفاده از کد RahPardakht در هنگام ثبت نام، از 30 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.