راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره پاول پستر مدیرعامل سابق تی‌اس‌بی بانک بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / حوالی ماه آوریل امسال بود که بانک خرده‌فروشی و تجاری انگلیسی تی‌اس‌بی، دچار یکسری مشکلات اساسی در بخش آی‌تی‌اش شد که به ‌دنبال آن حساب هزاران نفر از مشتریان این بانک بسته شد و گویا تا همین اواخر، هنوز هم درگیر این مشکلات است.

داستان از این قرار بود که مشتریانی که قصد ورود به سیستم را داشتند با اخطار «ورود جزئیات اشتباه» مواجه می‌شدند؛ در حالی ‌که جزئیات واردشده توسط آنها کاملا درست بوده و مشکل از سیستم بانکی بوده است و همچنین کسانی که توانسته بودند وارد حساب‌هایشان شوند، قادر به جابه‌جایی پول بین حساب‌های تی‌اس‌بی نبودند. همین مشکلات پیش‌آمده و فرایند طولانی رفع آن باعث شد تا پاول پستر که از سال 2013 مسئولیت مدیرعاملی بانک را برعهده داشت، از سمتش کناره‌گیری کند.

پاول پستر را به‌عنوان یک بانکدار انگلیسی می‌شناسند که پیش از حضورش در تی‌اس‌بی بانک، سابقه حضور در شرکت‌ مکنزی به‌عنوان مشاور مدیریت، حضور در شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی ویرجین مانی و همچنين حضور در سانتاندر و گروه بانکداری لویدز را هم دارد. تی‌اس‌بی بانک یک شرکت تابعه گروه سابادل است که 550 شعبه در سراسر انگلستان، اسکاتلند و ولز دارد.

این شرکت در سال 1985 به‌عنوان بانک پس‌انداز تراستی آغاز به کار کرد و در سپتامبر 2013 با نام تی‌اس‌بی بانک به فعالیتش ادامه داد. پستر دارای مدرک کارشناسی فیزیک از دانشگاه منچستر و دکترای فیزیک ریاضی از دانشگاه آکسفورد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.