راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره متیو کاربن پیشرو، سخنران و نویسنده حوزه اینشورتک بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / متیو کاربن را به‌عنوان یکی از برترین تاثیرگذاران بین‌المللی حوزه اینشورتک می‌شناسند که به‌عنوان رهبر پیشرو، سخنران و نویسنده این حوزه شناخته می‌شود. از سوابق کاری کاربن می‌توان به حضور 10ساله‌اش در شرکت بین‌اند کمپانی اشاره کرد که یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی در بوستون است.

کاربن همچنین از هم‌بنیان‌گذاران شرکت ایتالیایی آرکیمیدی اسپک است که قصد دارد به‌عنوان اولین اینشورتک بازار ایتالیا شناخته و به کارش ادامه دهد. کاربن همچنین بنیان‌گذار و مدیر شرکت آی‌او‌تی اینشورنس اوبزرواتوری است که در واقع اتاق فکری به‌شمار می‌آید که تمرکزش بر راهکارهای بیمه‌ای است که بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در مورد ریسک‌های فرد بیمه‌شده و تلماتیک‌ها فعالیت می‌کند و مسئولیت مدیریت داده‌های جمع‌آوری‌شده را برعهده دارد. در کنار چنین فعالیت‌هایی، کاربن دستی هم در نوشتن دارد و با همکاری آندرئا سیلولو، کتابی با عنوان «تمام بازیگران صنعت بیمه، اینشورتک‌ها خواهند بود» منتشر کرده است.

در این کتاب از تاثیر فراگیر فناوری گفته شده و اینکه افراد بايد خودشان را همگام با این تاثیرات وفق دهند. در همین راستا به صنعت بیمه اشاره کرده است و اینکه قطار اینشورتک حرکتش را آغاز کرده و در این مسیر رقیبان بسیاری هم دارد. فعالیت کاربن باعث شد تا وب‌سایت اینشورتک‌نیوز در گزارشی که در آن اسامی 50 تاثیرگذار آنلاین حوزه اینشورتک را معرفی کرده بود، نام متیو کاربن را جزء افرادی معرفی کند که بهتر است فعالان صنعت اینشورتک آنها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.