راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره الساندرو حاتمی، پیشرو صنعت فین‌تک بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / حاتمی را بیشتر به‌عنوان تاثیرگذار، سخنران و منتور در حوزه نوآوری‌های دیجیتال، سرویس‌های مالی و فین‌تک می‌شناسند که در عین حال تجربه‌های گسترده‌ای هم در بخش مدیریت عمومی در حوزه‌های بانکداری، سرویس‌های مالی و پرداخت دارد و با عناوین مختلفی از جمله مدیرعاملی، مدیر ارشد اطلاعات، مدیر ارشد دیجیتال و مدیر ارشد بازاریابی در این حوزه‌ها فعالیت کرده است.

او در حال حاضر به‌عنوان پارتنر شرکت پیس‌میکرز مشغول به کار است؛ این شرکت ارائه‌دهنده مشاوره‌های استراتژیک است و علاوه بر آن عضو هیات مشاوره‌ای پردیس دانشگاهی جورجیا تک لورن است که در واقع پردیس دانشگاهی موسسه فناوری جورجیا در شهر مس فرانسه است. حاتمی از سال 2014 تاکنون عضور هیات مشاوره‌ای شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت کش‌پلاس است.

حاتمی علاوه بر این، سابقه فعالیت در گروه بانکداری لویدز را هم داشته و در این بانک در سمت‌های رئیس گروه نوآوری و همچنين مدیر ارشد عملیات بانکداری دیجیتال فعالیت کرده است. از دیگر سوابق کاری حاتمی می‌توان به حضورش در شرکت پی‌پال به‌عنوان مدیر بخش ارائه سرویس به پذیرندگان بزرگ اشاره کرد. حاتمی در رویداد‌های فین‌تک بسیاری به‌عنوان منتور و همچنين سخنران اصلی حضور داشته است. به‌طور مثال، او یکی از سخنرانان رویداد مانی 2020 سال‌های 2016 و 2017 بوده است و به‌عنوان سخنران اصلی مانی 2020 سال آینده هم انتخاب شده است.

بسیاری الساندرو حاتمی را به‌عنوان یکی از کارآفرینان فعال در حوزه‌های پرداخت، بانکداری و مالی می‌دانند که بی‌شک در رشد دیجیتال شرکت‌ها تاثیرگذار بوده است. او همچنین مقالات بسیاری در سایت بنک‌نکست دارد که برای آشنایی بیشتر با مطالبش می‌توانید به سایت بنک‌نکست مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.