راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر عضو هیات مدیره بانک ملی از پیشرفت پروژه‌های حسابداری متمرکز در بازدید از شرکت داده‌ورزی سداد

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی با حضور در شرکت داده‌ورزی سداد در جریان آخرین جزئیات پیشرفت پروژه‌های تسهیلات و حسابداری متمرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت سداد برگزار می‌شد، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد به ارائه رویکردها و برنامه‌های شرکت در خصوص پروژه‌های حسابداری متمرکز و تسهیلات پرداخت و حضور محمود شایان در جلسه هفتگی شورای عالی مدیران شرکت داده‌ورزی سداد را دلگرم‌کننده، مغتنم و قابل‌ستایش دانست.

در ادامه مهدی اسمعیلی معاون نرم‌افزار، احمد صالحی مدیر پروژه حسابداری متمرکز و رضا شجری مدیر پروژه تسهیلات به ارائه گزارش‌های پیشرفت پروژه و تشریح ابعاد و اثرات آن پرداختند و آخرین وضعیت این پروژه‌ها را به اطلاع رساندند.

پس از ارائه گزارش‌ها، محمود شایان با اشاره به پیشرفت خوب پروژه‌های حسابداری متمرکز و تسهیلات عنوان کرد: «پروژه تسهیلات چند سال است که تعریف شده ولی عملا در یک سال اخیر این پروژه به شکل جدی دنبال شده و در طول این یک سال اخیر نتایج قابل‌توجهی داشته است.»

او حجم کارهای انجام‌شده را بسیار گسترده و چشمگیر دانست و عنوان کرد: «تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته قابل تقدیر و تشکر هستند و مراتب این قدردانی را در جلسات هیات مدیره بانک ملی ایران هم ابلاغ خواهیم کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.