راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ داده‌ورزی سداد

شرکت داده‌ورزی سداد از بدو تأسیس در سال ۱۳۷۸ تاكنون با ایجاد روندی پویا به منظور بهره‌برداری صحیح و اصولی از ابزار فناوری اطلاعات همگام با انتظارات بانک و همسو با توسعه فناوری فعالیت کرد است.

حاصل تلاش‌های انجام شده طی سال‌های اخیر سبب گردیده تا در حال حاضر مجموعه‌ای توانمند و تخصصی با كادری مجرب متشكل از مدیران، مشاوران، كارشناسان، و تكنیسین‌های امور فناوری اطلاعات، طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره، طراحی، تولید، تامین، مدیریت، نظارت، راهبری و پشتیبانی راه حل‌ها و سیستم‌ها در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار و ارتباطات را به ادارات مركزی، ادارات امور شعب، شبکه شعب و مشتریان خاص بانک ملّی ایران، شبکه بانکی کشور و برخی از سایر مشتریان ارائه نمایند.

از سال ۱۳۹۳ و در راستای چابک‌سازی و تفکیک تخصصی فعالیت‌های مجموعه، این شرکت مطابق با الگوی سازمانی هلدینگ اداره می‌شود و مشتمل بر سه هلدینگ داده ورزی سداد (شرکت مادر)، شرکت پرداخت الکترونیک سداد (PSP)، شرکت پارس تکنولوژی سداد و شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد(بله) است.

سال تأسیس:

۱۳۷۸

سرپرست مدیرعاملی:

سابقه فعالیت امیر طیبی در حوزه بانکی و پرداخت به ۲۸ سال می‌رسد. او مدتی به عنوان رییس اداره کل عملیات بانک ملی مشغول به فعالیت بود و به مدت ۶ سال مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا بوده است

اعضای هیئت‌مدیره:

عضو هیئت‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی

سمت: رئیس هیئت‌مدیره

تحصیلات: دکترای حسابداری و مالی از دانشگاه تهران

سمت: نایب‌رئیس هیئت‌مدیره

تحصیلات: دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش بازیابی اطلاعات از دانشگاه تهران

علی اصغر تقوی

سمت:‌ عضو هیئت‌مدیره

تحصیلات:‌ کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار از دانشگاه علم و صنعت ایران

سمت: عضو هیئت‌مدیره

تحصیلات: فوق لیسانس حسابداری

سمت: عضو هیئت‌مدیره

تحصیلات: دکترای تخصصی – مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) از دانشگاه UTM مالزی

.

تعداد نیروی انسانی:

۸۰۰ نفر

حوزه فعالیت:

فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی و پرداخت

رقبا:

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

محصولات:

  • سامانه بانکداری الکترونیکی بام (سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران)
  • واکنش‌گرا بودن سامانه جهت نمایش در طیف گسترده دستگاه‌های الکترونیکی (موبایل، تبلت، کامپیوترهای رومیزی و …)
  • یکپارچه بودن تمامی خدمات ارائه شده و ارائه خدمات مالی و غیرمالی در یک پرتال
  • امکان نمایش هوشمند محتوا و قابلیت‌ها به‌صورت شخصی‌سازی شده
  • ارسال پیام در هنگام ورود موفق و یا تلاش غیرموفق
  • نگاه ویژه و تمرکز بر حفظ تجربه کاربری یکسان
  • تحقق بانکداری شخصی و بانکداری شرکتی
  • امکان تعیین سقف انتقال پول توسط کاربر
  • طبقه‌بندی و ارائه نمودار مخارج و درآمدها
  • دو زبانه بودن (فارسی و انگلیسی)
  • سهولت فرآیند ثبت‌نام کاربر
  • برنامه‌ریزی بودجه شخصی
  • سامانه سماح (سامانه ساماندهی متقاضیان عتبات عالیات)
  • سامانه دفترداری کل (GL) بانک ملی ایران
  • سامانه جامع چک (سامانه چکاوک)
  • سامانه جامع تسهیلات بانکی
  • بانکداری نوین
  • مدیریت وجوه و خزانه
  • مدیریت کارت و حساب
  • مدیریت مالی و حسابداری
  • پشتیبانی و امداد شعب
  • پرداخت الکترونیکی
  • سامانه‌های عمومی و ستادی

محصولات و راهکارها:

خدمات‌رسانی در حوزه امنیت:

  • طراحی، راه‌اندازی، نگهداری، پشتیبانی و مانیتورینگ زیرساخت امنیتی مراکز داده؛
  • اجرای آزمون‌های نفوذ داخلی و مدیریت آزمون‌های خارجی در حوزه شبکه‌های LAN، WAN

مراکز داده و سرویس‌ها:

  • شناخت و پیشگیری از آسیب‌پذیری‌ها، تهاجم‌ها و بدافزارها در سطح شبکه و سرویس‌ها
  • ایجاد بسترهای امن ارتباطاتی جهت اتصال به سامانه‌های حساس بانکی
  • پیاده‌سازی امنیت در سطح پایگاه داده و سرویس‌های تحت وب

ارائه خدمات بانکی در زمینه هوش کسب‌وکار (BI):

  • طراحی و پیاده‌سازی انبار داده سرویس‌های بانکی و ETL های مربوطه
  • طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های گزارش‌گیری و داشبوردهای مدیریتی
  • طراحی و پیاده‌سازی سرویس‌های داده‌ای به مشتریان بزرگ نظام بانکی

ارائه خدمات مشاوره‌ای و نظارتی در پروژه‌های بانکی:

  • پیاده‌سازی پرتال‌های بانکی
  • مشاوره در بومی‌سازی چاپگر، اسکنر برندهای مختلف برای استفاده در نظام بانکی
  • راهبری سوییچ کیوسک
  • طراحی و پیاده‌سازی سرویس‌های بانکی

ارائه خدمات فنی (شبکه، پشتیبانی، سخت‌افزار و مرکز داده):

  • طراحی الگوهای پیاده‌سازی سرویس‌های تحت وب و پایگاه داده
  • نصب، پیکربندی و بروز رسانی سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای سیستمی، سرویس‌های تحت وب
  • نصب، پیکربندی و جانمایی اپلیکیشن و پایگاه داده سامانه‌های تحت وب بانکی
  • مانیتورینگ و رفع اشکال سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای سیستمی پایگاه داده و سرویس‌های تحت وب
  • نگهداری و پشتیبانی نرم‌افزاری و سیستمی ماشین‌های بزرگ (Mainframe)
  • نصب و راه‌اندازی، تعمیر و پشتیبانی انواع سیستم‌های سخت‌افزاری و شبکه ادارات و شعب بانکی

مشتریان:

  • بانک ملّی ایران
  • سازمان حج و زیارت
  • سازمان امور مالیاتی
  • شرکت ملّی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
  • وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • وزارت بازرگانی
  • گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور
  • شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملّی ایران
  • ایران‌خودرو

شرکای تجاری:

  • بانک ملی ایران
  • شرکت خدمات انفورماتیک
  • شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی ایران

شرکت‌های زیرمجموعه:

افتخارات:

  • دریافت رتبه اول نوآوری‌های برتر بانکی برای سامانه بام در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

احراز رتبه 1 از سوی شورای عالی انفورماتیک در زمینه‌های:

  • مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک
  • تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری
  • ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزارهای و بسته‌ها و فایل‌های اطلاعاتی تولید داخل
  • شبکه داده‌ها
  • خدمات پشتیبانی
  • آموزش و پژوهش

‌‌

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.sadad.co.ir

تلفن: 02188702350

دورنگار: 02188554044

پست الکترونیک: info@sadad.co.ir

نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست سابق)، کوچه ششم

هلدینگ داده‌‌ورزی سداد در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره هلدینگ داده‌ورزی سداد