راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داده‌ورزی سداد

شرکت داده‌ورزی سداد در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های تخصصی حوزهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملّی ایران تأسیس شد. این شرکت با بیش از 1800 کارشناس و متخصص در امور نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه، تجارت الکترونیک و امنیت یکی از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

مدیران این شرکت در نظر دارند در راستای دستیابی به اهداف کلان شرکت با توسعهٔ کمی و کیفی خدمات در حوزهٔ فاوا نقش راهبردی در سیستم بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران ایفا نمایند.

.

سال تأسیس: 1378

مدیرعامل:

اعضای هیئت‌مدیره:

تحصیلات:

دکتری مدیریت تصمیم‌گیری و خط‌ مشی گذاری

سمت‌های فعلی:

رئیس هیئت‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد
مدیر مرکز فینوداد

سمت‌های پیشین:

دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مدیرکل دفتر مطالعات ارتباطات و فناوری‌های نوین و عضو هیئت‌علمی مرکز پژوهش‌های مجلس
عضو هیئت‌مدیره شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)
مدیر و پژوهشگر گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز پژوهش‌های مجلس
عضو شورای راهبردی تنظیم سند بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (سازمان تنظیم مقررات)
عضو کارگروه اینترنت اشیا شورای عالی فضای مجازی

متولد ۱۳۴۶

تحصیلات:

مهندسی نرم‌افزار دانشکده کامپیوتر تهران

سمت فعلی:

عضو هیئت‌مدیره غیرموظف شرکت داده‌ورزی سداد

سمت‌های پیشین:

کارمند رسمی بانک ملی ایران از سال ۱۳۶۷
دارای ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه IT و فناوری اطلاعات در واحدهای صف و ستاد بانک ملی ایران
کارشناس سطح یک و ارشد تجزیه‌وتحلیل روش‌ها از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱
معاون اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵
مدیرکل اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۵ تاکنون
عضو هیئت‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد از سال ۱۳۹۵ تاکنون

تعداد کارکنان: حدود 2200 نفر

حوزه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی و پرداخت

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت داده‌ورزی سداد: اینجا را ببینید

.

محصولات کلیدی:

  • سامانه بانکداری الکترونیکی بام (سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران)
  1. واکنش‌گرا بودن سامانه جهت نمایش در طیف گسترده دستگاه‌های الکترونیکی (موبایل، تبلت، کامپیوترهای رومیزی و …)
  2. یکپارچه بودن تمامی خدمات ارائه شده و ارائه خدمات مالی و غیرمالی در یک پرتال
  3. امکان نمایش هوشمند محتوا و قابلیت‌ها به‌صورت شخصی‌سازی شده
  4. ارسال پیام در هنگام ورود موفق و یا تلاش غیرموفق
  5. نگاه ویژه و تمرکز بر حفظ تجربه کاربری یکسان
  6. تحقق بانکداری شخصی و بانکداری شرکتی
  7. امکان تعیین سقف انتقال پول توسط کاربر
  8. طبقه‌بندی و ارائه نمودار مخارج و درآمدها
  9. دو زبانه بودن (فارسی و انگلیسی)
  10. سهولت فرآیند ثبت‌نام کاربر
  11. برنامه‌ریزی بودجه شخصی
  • سامانه سماح (سامانه ساماندهی متقاضیان عتبات عالیات)
  • سامانه دفترداری کل (GL) بانک ملی ایران
  • سامانه جامع چک (سامانه چکاوک)
  • سامانه جامع تسهیلات بانکی
  • بانکداری نوین
  • مدیریت وجوه و خزانه
  • مدیریت کارت و حساب
  • مدیریت مالی و حسابداری
  • پشتیبانی و امداد شعب
  • پرداخت الکترونیکی
  • سامانه‌های عمومی و ستادی

.

محصولات و راهکارها:

خدمات‌رسانی در حوزه امنیت:

  • طراحی، راه‌اندازی، نگهداری، پشتیبانی و مانیتورینگ زیرساخت امنیتی مراکز داده؛
  • اجرای آزمون‌های نفوذ داخلی و مدیریت آزمون‌های خارجی در حوزه شبکه‌های LAN، WAN

مراکز داده و سرویس‌ها:

  • شناخت و پیشگیری از آسیب‌پذیری‌ها، تهاجم‌ها و بدافزارها در سطح شبکه و سرویس‌ها
  • ایجاد بسترهای امن ارتباطاتی جهت اتصال به سامانه‌های حساس بانکی
  • پیاده‌سازی امنیت در سطح پایگاه داده و سرویس‌های تحت وب

ارائه خدمات بانکی در زمینه هوش کسب‌وکار (BI):

  • طراحی و پیاده‌سازی انبار داده سرویس‌های بانکی و ETL های مربوطه
  • طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های گزارش‌گیری و داشبوردهای مدیریتی
  • طراحی و پیاده‌سازی سرویس‌های داده‌ای به مشتریان بزرگ نظام بانکی

ارائه خدمات مشاوره‌ای و نظارتی در پروژه‌های بانکی:

  • پیاده‌سازی پرتال‌های بانکی
  • مشاوره در بومی‌سازی چاپگر، اسکنر برندهای مختلف برای استفاده در نظام بانکی
  • راهبری سوییچ کیوسک
  • طراحی و پیاده‌سازی سرویس‌های بانکی

ارائه خدمات فنی (شبکه، پشتیبانی سخت‌افزار و مرکز داده):

  • طراحی الگوهای پیاده‌سازی سرویس‌های تحت وب و پایگاه داده
  • نصب، پیکربندی و بروز رسانی سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای سیستمی، سرویس‌های تحت وب
  • نصب، پیکربندی و جانمایی اپلیکیشن و پایگاه داده سامانه‌های تحت وب بانکی
  • مانیتورینگ و رفع اشکال سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای سیستمی پایگاه داده و سرویس‌های تحت وب
  • نگهداری و پشتیبانی نرم‌افزاری و سیستمی ماشین‌های بزرگ (Mainframe)
  • نصب و راه‌اندازی، تعمیر و پشتیبانی انواع سیستم‌های سخت‌افزاری و شبکه ادارات و شعب بانکی

.

مشتریان:

  • بانک ملّی ایران
  • سازمان حج و زیارت
  • سازمان امور مالیاتی
  • شرکت ملّی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
  • وزارت امور اقتصادی و دارایی
  • وزارت بازرگانی
  • گمرک جمهوری اسلامی ایران
  • سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور
  • شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملّی ایران
  • ایران‌خودرو

.

شرکای تجاری:

  • بانک ملی ایران
  • شرکت خدمات انفورماتیک
  • شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی ایران

.

شرکت‌های زیرمجموعه:

  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد (پاس)
  • شركت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس): پیشرو در ارائه راهکارهای ساخت یافته‌ی پشتیبانی / دارای 2 مرکز فعالیت در استان تهران / 30 مرکز پشتیبانی در مراکز استان‌ها / 119 حوزه‌ی پشتیبانی در کل کشور

.

افتخارات:

  • دریافت رتبه اول نوآوری‌های برتر بانکی برای سامانه بام در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
  • احراز رتبه 1 از سوی شورای عالی انفورماتیک در زمینه‌های:
  1. مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک
  2. تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری
  3. ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزارهای و بسته‌ها و فایل‌های اطلاعاتی تولید داخل
  4. شبکه داده‌ها
  5. خدمات پشتیبانی
  6. آموزش و پژوهش

.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.sadad.co.ir

تلفن: 02188702350

دورنگار: 02188554044

پست الکترونیکی: info@sadad.co.ir

نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست سابق)، نبش کوچه نهم، پلاک 34

شرکت داده‌ورزی سداد در شبکه‌های اجتماعی:

Linkedin-Logo-Template-way2pay-95Telegram-Logo-Template-way2pay-95