راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یونیسف برای تامین مالی پروژه‌های بلاکچین خود کمک‌های مالی در قالب ارز رمزنگاری‌شده DAI دریافت می‌کند

ژانویه همین امسال سازمان یونیسف در فرانسه در راستای برگزاری یک سری برنامه‌ها در پورتال خود اعلام کرد که قصد جمع‌آوری کمک‌های مالی با ارز دیجیتالی DAI را دارد؛ ارز رمزنگاری‌شده‌ای که برای تامین مالی پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین به کار گرفته می‌شود؛ پروژه‌هایی که به منظور آموزش جوانان در سراسر دنیا راه‌اندازی می‌شود.

یونیسف ونچرز می‌گوید که قصد سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های نوآورانه‌ای را دارد که می‌تواند برخی از مشکلات جامعه انسانی را برطرف کند و فناوری دفاتر کل توزیع‌شده یکی از همین تکنولوژی‌های درنظر گرفته شده توسط یونیسف برای رسیدگی به این مشکلات است.

این سازمان از سال 2018 شروع به پذیرش ارزهای رمزنگاری‌شده DAI کرد و امسال هم از اشخاص و شرکت‌ها تقاضا کرده تا کمک‌های مالی خود بر مبنای DAI را برای توسعه بیشتر پروژه‌های بلاکچین، ارائه دهند.

در همین راستا پروژه‌ای تحت عنوان Dignity Network آغاز شده که قرار است به جوانان سراسر دنیا آموزش‌هایی درباره فناوری دفاتر کل توزیع‌شده (DLT) بدهد و آنها را با نیازها و آموزش‌های موردنیاز برای توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر فناوری‌های انقلابی مجهز کند.

تاکنون گروه‌هایی از جوانان در قزاقستان و مکزیک طی سال‌های گذشته آموزش‌هایی در حوزه توکن‌سازی، پرداخت و مدیریت هویت دیده‌اند. همچنین جوامع بلاکچینی هم ساخته شده و برنامه‌هایی برای سال 2019 در نظر گرفته شده که بیشتر افراد در سال جدید در این طرح مشارکت خواهند کرد.

یونیسف تمرکز ویژه‌ای روی برطرف کردن مشکلات جوامع انسانی با استفاده از فناوری دفاتر کل توزیع‌شده دارد. صندوق نوآوری یونیسف به دنبال تامین سرمایه برای 6 استارت‌آپ بلاکچین است تا نقشی در توسعه اقتصادهای در حال ظهور داشته باشد.

منبع: Crypto New Media

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.