راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان دسترسی توسعه‌دهندگان دنیا به APIهای شرکت یونیون‌پی

چند روز پیش یونیون‌پی اینترنشنال خبر از راه‌اندازی توسعه‌دهنده UPI داد؛ این توسعه‌دهنده پلتفرم بازی است که در فاز اول به توسعه‌دهندگان سراسر دنیا امکان دسترسی به 18 سرویس و محصول پرداخت برون مرزی یونیون‌پی را می‌دهد. از طریق ای‌پی‌آی این پلتفرم، توسعه‌دهندگان می‌توانند سرویس فنی یونیون‌پی را در محصولات خود ادغام کنند که هم مقرون به صرفه است و هم موجب کارایی بهتر می‌شود و از طرف دیگر به دارندگان کارت‌های یونیون‌پی قابلیت‌های پرداخت بیشتر و تجربه پرداخت پیشرفته‌تری ارائه می‌دهد.

کای جیانبو مدیرعامل یونیون‌پی می‌گوید: «با توسعه فناوری پرداخت‌های نوآورانه و اپلیکیشن‌های تجاری، یونیون‌پی به دنبال افزایش سرعت و ظرفیت سرویس‌های پرداخت نوآورانه خود و همینطور ارتقای دیجیتالی‌سازی کسب‌وکارهای مبتنی بر کارت است تا از توسعه پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی کند.»

جیانبو در ادامه صحبت‌هایش به آینده هم اشاره کرد که یونیون‌پی با بهبود بخشیدن کارایی و انعطاف‌پذیری استفاده از محصولات فناورانه خود به پارتنرهای خود کمک خواهد کرد و به این ترتیب ارتباط بین سرویس‌های پرداخت موبایلی یونیون‌پی را افزایش خواهد داد.

 

نوآوری و ارتقا قابلیت‌های سرویس

در راستای تغییر عادات مصرف‌کنندگان، یونیون‌پی مجموعه‌ای از محصولات پرداخت نوآورانه را راه‌اندازی کرده است که شامل اپلیکیشن یونیون‌پی، پرداخت با کد کیوآر، کوئیک‌پس موبایلی و پرداخت درون برنامه‌ای است.

تا به امروز سرویس پرداخت موبایلی یونیون‌پی در 43 کشور و منطقه خارج از چین پذیرش می‌شود. همچنین این شرکت چندین  پلتفرم سرویس‌های نوآورانه مانند سرویس پرداخت موبایلی بین‌المللی یونیون‌پی و TSP را راه‌اندازی کرده است تا بتواند از پارتنرهای خود برای به کار گیری سریع و امن سرویس‌های پرداخت موبایلی یونیون‌پی پشتیبانی کند.

حال باتوجه به تجربیات گذشته در حوزه توسعه و ارتقا محصولات پرداخت نوآورانه، یونیون‌پی سه سرویس مختلف را از طریق توسعه‌دهنده UPI خود ارائه می‌دهد: اولین سرویس دسترسی باز به ای‌پی‌آی‌های عمده خود است. سرویس دوم ارائه ترکیبی از ای‌پی‌آی‌های چندگانه برای امکان فراهم ساختتن راهکارهای پرداخت One-Stop است و سرویس سوم ارائه سرویس‌های پشتیبانی فنی مختلف شامل اسناد فنی، راهنمایی فنی و تست محصول و صدور گواهینامه می‌شود.

منبع: prnewswire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.