راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان اضافه شدن کیف پول ارزهای رمزنگاری‌شده در تلفن‌های هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ علامت تجاری با نام «کیف پول رمزنگاری سامسونگ» را به ثبت رسانده که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است گزینه اضافه شدن ارزهای رمزنگاری‌شده به تلفن‌های هوشمندش را در نظر داشته باشد. این درخواست که دو روز پیش به اداره مالکیت معنوی بریتانیا (IPO) ارسال شد، حاوی گزارشاتی است که در اوایل ماه منتشر شده بود و مبنی بر اینکه ادغام ارزهای رمزنگاری‌شده در دستور کار سامسونگ قرار دارد.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که یک کیف پول داخلی می‌تواند ویژگی بعدی باشد که به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ اضافه شود که در بازار با قیمت 750 دلار به فروش می‌رسد.

این کار می‌تواند دو سوال اساسی برای کاربران ارزهای رمزنگاری‌شده به دنبال داشته باشد:

1-آیا سامسونگ یک کیف پول سخت‌افزاری مستقل را توسعه می‌دهد یا یک کیف پول تلفن هوشمند ادغام‌شده؟

2-آیا این علامت تجاری با حالت تدافعی انجام شده یا جنجالی؟ به عبارت دیگر آیا سامسونگ واقعا قصد توسعه این دستگاه در آینده نزدیک را دارد؟

می‌توان گفت که در نسخه جدید تلفن‌های هوشمند، پیشرفت‌های فنی و ویژگی‌های جدید کمتر قابل تشخیص می‌شود. ادغام کیف پول ارزهای رمزنگای‌شده با کلیدهای خصوصی جدا از سایر عملیات اصلی تلفن، به تولیدکنندگان فرصت رقابتی برای تمایز گوشی‌های خود در بازار می‌دهد.

از طرف دیگر کاربران این ارزها هم ابزار جدیدی برای فعالیت در این حوزه دارند. اما با توجه به اینکه تلفن‌های بلاکچینی چندان در بازار شناخته شده و زیاد نیستند، به همین خاطر به نظر می‌رسد که سامسونگ باید همه تلاشش را بکند تا با ارائه تلفن هوشمند مجهز به کیف پول رمزنگاری خود شانس بسیار زیادی در مشهور شدن و محبوبیت تلفن‌هایش در بازار داشته باشد.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.