راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رای‌گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

رای‌گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز ۸ دی‌ماه با همکاری روبیکا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، برای شرکت در رای‌گیری مردمی، کافیست وارد پروفایل خود در جشنواره وب و موبایل ایران شوید و در داشبورد آثار روی گزینه دریافت کد رای‌گیری مردمی در بالای صفحه کلیک کنید، سپس کد مناسب را انتخاب کرده و روی اثر خود قرار دهید.

همچنین برای ثبت رای در بخش نگاه مردمی، دو روش وجود دارد:

۱. با ورود شما به اثر موردنظرتان و مشاهده مثلث رای‌گیری مردمی روی آن، پس از کلیک کردن روی این قسمت وارد پروفایل اثر در جشنواره وب و موبایل ایران می‌شوید. از طریق این صفحه می‌توانید روی گزینه «رای می‌دهم» کلیک کرده و وارد رای‌گیری شوید. رای‌گیری امسال این جشنواره از طریق روبیکا انجام می‌شود و در صورت نصب داشتن روبیکا وارد اپلیکیشن روبیکا شده و در غیر این صورت صفحه رای‌گیری روی مرورگر برای شما باز خواهد شد.

2 – شما می‌توانید به‌صورت مستقیم با ورود به روبیکا و جستجوی «رای‌گیری مردمی IWMF“ وارد ربات رای‌گیری مردمی شده و با انتخاب اثر موردنظر به آن رای دهید

همچنین یکی از تغییرات جشنواره امسال نسبت به دوره قبلی این است که کاربران علاوه بر ثبت رای می‌توانند به‌صورت دلخواه به یک یا چند معیار در مورد اثر رای دهند. این معیارها عبارتند از پشتیبانی، کیفیت محصول یا محتوا و ارتباط با کاربران.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.