راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین اطلاعیه در خصوص برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران منتشر شد

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز به کار فعالیت‌های سیزدهمین دوره این رویداد را اعلام کرد. در این اطلاعیه با تاکید بر شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی، برگزاری پرقدرت جشنواره همچون سال‌های گذشته، با راه و‌ روش‌های تازه و استفاده حداکثری از زیرساخت‌های آنلاین به‌منظور مشارکت حداکثری فعالان وب و موبایل ایران از سراسر کشور به عنوان اولویت اصلی امسال معرفی شده است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، در سال ۹۹ با شرایط و چالش‌هایی کاملاً متفاوت با آنچه در سال‌های گذشته درگیر آن بودیم، روبه‌رو شده است. در شرایطی که متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیزمان به دلیل شیوع بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، کسب‌وکارها آنلاین با چالش‌های فراوانی درگیر هستند، و همچنین برگزاری برخی از رویدادهای اکوسیستم استارت‌آپی ایران با مشکل مواجه شده است؛ برگزارکنندگان جشنواره وب و موبایل ایران، درصورت باقی ماندن شرایط فعلی جامعه، تصمیم به برگزاری آنلاین سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گرفته‌اند.

با این حال نشانه‌های امیدواری در این روزها هم کم نبوده‌اند. چراکه در ماه‌های اخیر و از زمان شروع و همه‌گیری کرونا، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین نشان دادند تا چه میزان می‌توانند کمک حال و یار مردم و جامعه باشند.


نقش‌آفرینی آنلاین‌ها در روزهای سخت مردم


کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری، کمک به انجام امور روزمره، بهبود سطح بهداشت در تجارت روزانه، اطلاع‌رسانی و مشارکت در کمپین‌ها اجتماعی مرتبط با کرونا، تعریف استانداردهای بهداشتی در محیط کسب‌وکار و از همه مهم‌تر کمک به ارتباط بهتر و بیشتر مردم در روزهای قرنطینه؛ تنها بخشی از ظرفیت‌های فضای کسب‌وکاری نوآور کشور است که نوید آینده‌ای روشن‌تر را در این حوزه می‌دهد.

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان مهم‌ترین رویداد حوزه کسب‌وکارهای آنلاین، همواره سعی کرده که در کنار نمایش توانمندی جوانان این کشور، روزنه امید را نیز در دل آن‌ها روشن نگاه دارد. از این رو با توجه به شرایط موجود کشور، بر آن شدیم که با افتخار، همچون ۱۲ سال گذشته جشنواره وب و موبایل ایران را با همراهی همه فعالان این بخش از اقتصاد کشور و با رویکرد توانمندسازی بیشتر اکوسیستم استارت‌آپی برگزار کنیم.


چالش‌های قدیمی و ورود نسل جدید: دو محور جشنواره سیزدهم


جشنواره وب و موبایل ایران محور اصلی سیزدهمین دوره خود را از یک سو، برطرف ساختن کاستی‌ها و چالش‌هایی قرار خواهد داد که در بیانیه پایانی سال گذشته بر آن‌ها تاکید شده است و از طرف دیگر تلاش دارد نسل تازه اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین کشور را حمایت کند تا مسیر توسعه این فضای نوآور با ایده‌ها و انگیزه‌های جدید به پیش رود.

در چند ماه گذشته، تیمی جوان و خلاق با شور و اشتیاق برنامه‌ریزی‌های اولیه این رویداد را شروع کرده‌اند و طی چند هفته‌ آینده برنامه اجرایی کامل سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.

تیم برگزاری این رویداد تلاش دارد امسال رویدادی متفاوت و آنلاین برگزار کند. بدیهی است که در صورت تغییر شرایط کشور در ماه‌های پیش‌رو، برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای تغییر خواهیم داد تا مراسم اختتامیه به مانند سال‌های قبل به شکل حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و افتخار میزبانی جامعه وب و موبایل ایران را به صورت حضوری داشته باشیم، اما تا زمان حصول اطمینان کامل از تأمین سلامتی شرکت‌کنندگان، همه فرآیند‌ها و بخش‌های جشنواره و اختتامیه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در پایان از شما درخواست داریم که با رعایت نکات ایمنی مانند زدن ماسک در فضاهای عمومی و رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌ی اجتماعی و استفاده بیشتر از ابزارهای آنلاین به شکست کرونا کمک کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه کرده و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

منبع دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.