راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ناوگان فروشگاه مجازی شهروند با همکاری ارتباط فردا راه‌اندازی می‌شود

امروز پنجم دی‌ماه نشستی به منظور امضای قرارداد فاز جدید ناوگان فروشگاه مجازی شهروند با شرکت گسترش پخش سانا و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل فروشگاه شهروند گفت: «ناوگان موتورسیکلت فروشگاه مجازی شهروند، ناوگانی انحصاری است که کل سرمایه‌گذاری آن توسط بخش خصوصی انجام گرفته است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است طی ۱۸ ماه تا دو سال دو هزار موتورسیکلت انژکتوری در ناوگان حمل‌ونقل شهروند به کار گرفته شوند. همچنین سه‌شنبه آینده و با حضور شهردار تهران، معاون سازمان حفاظت از محیط زیست و وزیر ارتباطات به طور رسمی از این ناوگان فروشگاه مجازی رونمایی خواهد شد.»

او با اشاره به اینکه این ناوگان به صورت پایلوت در حال انجام است تا ایرادات آن رفع شود، گفت: «بر اساس تقاضای مشتریان به تعداد موتورسیکلت‌ها اضافه خواهیم کرد. در فاز بعد با کمک شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا پلتفرمی را طراحی خواهیم کرد تا شهروند و این ناوگان، جزو پلتفرم حمل‌ونقل قرار بگیرند. مدت زمان انجام این پروژه تا پایان سال است و امیدوارم در اپلیکیشن، مرکز تماس و فروش اینترنتی بتوانیم تمام ایرادات شبکه و زیرساخت را مرتفع کنیم و از سال آینده کار را با پلتفرم پیش ببریم.»

همچنین مدیرعامل شرکت گسترش پخش سانا با بیان اینکه این شرکت با برخورداری از سیستم‌های نوین پخش در این زمینه پیشرو است، گفت: «ناوگان فروشگاه مجازی شهروند بخشی از معضلات ترافیک، آلودگی و بیکاری را در تهران حل می‌کند. به طوری که از هفته گذشته 65 نفر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و این تعداد تا سال آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.»

 

مزایای بیشتر برای شهروندان با پلتفرم ارتباط فردا

در ادامه سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با اشاره به اینکه تهران شهری اصیل و زیبا در خاورمیانه است و مردم آن شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: «افتخار داریم در کنار فروشگاه شهروند، تجربه خوبی را برای شهروندان تهرانی رقم بزنیم چراکه آنها شایسته بهترین‌ها هستند. سعی خواهیم کرد در کنار تجربه پرداخت الکترونیکی مطلوب با ایجاد یک پلتفرم، مزایای بیشتری را برای شهروندان تهرانی ایجاد کنیم.»

او با تاکید بر اینکه پلتفرم‌ها و سامانه‌ها بر مبنای توانایی جوانان نخبه ایرانی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند، گفت: «بزرگ‌ترین سرمایه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا نیروهانی انسانی آن است که در بین بهترین‌های کشورمان قرار می‌گیرند. بعضاً در خارج از ایران تجربه تحصیل بین‌المللی دارند اما انتخاب کرده‌اند که در کشورشان باشند و به رفاه شهروندان ایرانی کمک کنند. آن‌ها با تجربیاتی که در بازار ایران و بازار بین‌المللی داشته‌اند به این مهم جامه عمل پوشانده‌اند.»

او تصریح کرد: «ارتباط فردا با وجود فینووا جمع زیادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را در چهار مجموعه دانشگاه امیرکبیر، مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی، سنندج و مشهد در قالب تیم‌های استارت‌آپی گرد هم آورده است. همین جوانان در کنار برنامه‌ها و طرح‌هایی که دارند، قرار است در ساختن این پلتفرم‌ها ما را یاری کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.