راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ناصر غانم‌زاده: نیوُ پتانسیل بالایی برای رشد دارد

ناصر غانم‌زاده را به‌عنوان مدیر فینووا، بنیان‌گذار گروه استارت‌آپ‌های ایران و مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر اپاتان می‌شناسیم. او که چند وقتی بود از حضورش در تیم نیوُ می‌گذشت به تازگی به عنوان مدیرعامل این استارتاپ انتخاب شده است. این انتصاب بهانه‌ای شد تا گفت‌وگوی کوتاهی با او داشته باشیم و برنامه‌ای را که برای توسعه این کسب‌وکار دارند، از او جویا شویم.

غانم‌زاده در پاسخ به چگونگی انتخابش به‌عنوان مدیرعامل نیو، این اتفاق را ناگهانی و بدون تصمیم‌گیری قبلی دانست و گفت: «چندین ماه است که به‌عنوان عضو هیات مدیره در نیو فعالیت داشته‌ام و به مرور فعالیتم در این استارت‌آپ بیشتر شده است. پیشنهاد مدیرعاملی به من بسیار ناگهانی بود و با توجه به آینده روشن و پتانسیل بالایی که برای نیو می‌بینم، این پیشنهاد را پذیرفتم.»

غانم‌زاده درباره وضعیت فعلی نیو گفت: «خوشبختانه نیوُ در حال حاضر رهبر بازار حسابداری شخصی است و وضعیت خوبی دارد. البته هنوز با آن چیزی که انتظار کل تیم و مشتریان است فاصله داریم و دنبال انجام کارهایی برای بهبود سرویس‌هایمان هستیم.»

بنیان‌گذار اُپاتان درباره برنامه‌های آتی نیو گفت: «نیو یک استارت‌آپ محصول‌محور است. بنابراین در برنامه کوتاه‌مدت، افزایش کیفیت محصولات و رضایت مشتری برایمان اولویت بیشتری نسبت به رشد بازار دارد.»

غانم‌زاده اصلی‌ترین مزیت نیو به رقبا را تجربه کاربری بهتر دانست و افزود: «تعداد مشتریان و پایگاه داده بزرگ‌تری که نسبت به رقبا داریم در درازمدت، منجر به مزیت رقابتی ما می‌شود؛ چراکه با اطلاعات بیشتر از مشتریان، خدمت‌رسانی بهتری نسبت به آنها خواهیم داشت.»

او در پایان تصریح کرد: «در حال افزودن قابلیت‌هایی به محصولمان هستیم که برنامه‌ آن مشخص شده است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.