راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن ریوولوت توانست مجوز بانکداری اتحادیه اروپا را دریافت کند

شرکت ریوولوت که درواقع یک اپلیکیشن مالی موبایلی است که می‌توان از آن برای خریدوفروش ارزهای رمزنگاری‌شده استفاده کرد، توانست مجوز بانکداری را از بانک مرکزی اروپا دریافت کند.

این مجوز به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک حساب و از طریق بانک ریوولوت بتوانند تمام امور مالی خودشان را مدیریت کنند.

هرچند که اینها اتفاقاتی نیست که در کوتاه مدت منتظر وقوعشان باشیم و قبل از هرچیزی ریوولوت باید این ویژگی‌ها را تست و بررسی و در چند ماه آتی با رگولاتورها در این باره صحبت کند. سرویس‌های جدیدی که با استفاده از این مجوز قابل ارائه به بازار است ابتدا در لیتوانی آزمایش و سپس در سال 2019 به دیگر بازارهای اروپا توسعه و گسترش خواهد یافت.

اگر همه‌چیز به خوبی پیش رود، بانک ریوولوت قصد دارد تا ویژگی‌هایی ازجمله حساب جاری، اضافه برداشت، وام‌های شخصی، برداشت مستقیم، پردازنده پرداخت داخلی و دیگر سرویس‌های مربوط به بانکداری سنتی را به مشتریان ارائه دهد. سپرده حساب‌هایی تا سقف 100 هزار یورو نیز تحت حفاظت و نظارت طرح بیمه سپرده‌های اروپایی خواهند بود.

ریوولوت در سال 2015 تاسیس شد و در سال 2016  و پس از دریافت 66 میلیون دلار سرمایه نیز سرویس خریدوفروش بیت‌کوینش را راه‌اندازی کرد.

چند ماه بعد هم لایت‌کوین و اتر را هم به لیست ارزهای رمزنگاری‌شده‌اش افزود و در حال حاضر از پنج ارز رمزنگاری‌شده و 25 ارز فیات پشتیبانی می‌کند.

ریوولوت سرمایه‌گذاران شناخته‌شده‌ای ازجمله ایندکس ونچرز، بالدرتون کپیتال و ریبیت کپیتال را در اختیار دارد.

منبع: Coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.