راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوره جامع «صفر تا صد ارزهای دیجیتال» تا سوم آذرماه با تخفیف عرضه می‌شود

وب‌سایت ارز دیجیتال با همکاری شرکت اطلس دوره غیرحضوری «اطلس ارز دیجیتال» را برگزار می‌کند. این دوره آموزشی جامع، با محتوای «صفر تا صد ارزهای دیجیتال، آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال و آشنایی با ماینینگ» طی هشت ماه تلاش توسط تیم اطلس تولید شده و توسط گروه ارز دیجیتال عرضه می‌شود.

مخاطب این دوره آموزشی غیرحضوری طیف وسیعی از کاربران تازه‌وارد و یا علاقه‌مندان به یادگیری تریدینگ و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال هستند. همچنین مطالب مفیدی هم در خصوص ماینینگ و سودآوری آن به شرکت‌کنندگان در این دوره ارائه می‌شود.

سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی به شرح زیر است:

  • فصل اول: معرفی دوره و اطلاعات کلی درباره ارزهای دیجیتال
  • فصل دوم: خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال، کیف پول و صرافی‌ها
  • فصل سوم: راهنما و مرجع بررسی ارزهای دیجیتال و ICO ها
  • فصل چهارم: تحلیل تکنیکال، آشنایی با اندیکاتورها و اسیلاتورها و استراتژی‌های تریدینگ
  • فصل پنجم: نکات فنی و اقتصادی استخراج ارزهای دیجیتال
  • فصل ششم و هفتم: ربات‌های تشخیص پامپ و ترید خودکار

این دوره آموزشی هیچگونه پیش‌نیازی ندارد و کاربران برای استفاده از آن تنها نیاز به یک کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ و اینترنت خواهند داشت. از ویژگی‌های این دوره آموزشی که ۳۰ روز به طول می‌انجامد، تکالیف متعدد در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال است و عملا شرایطی را مهیا می‌کند تا شرکت‌کنندگان دانش خود را به بوته آزمایش ببرند و در بازار واقعی، مهارت خود را افزایش دهند.

این دوره به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود. در ابتدا پکیج دوره الکترونیکی بر روی یک فلش‌مموری هشت گیگ برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود. سپس یک حساب کاربری بر روی LMS و یا سامانه مدیریت آموزشی اطلس ارز دیجیتال برای هر شرکت‌کننده ایجاد و تکالیف و پشتیبانی آموزشی در این سامانه ارائه خواهد شد.

همچنین جهت کسب رضایت کامل شرکت‌کنندگان، علیرغم پشتیبانی کامل ۳۰ روزه، این مجموعه شامل هفت روز ضمانت بازگشت وجه است.

متقاضیان شرکت در این دوره می‌توانند تا ساعت 24 روز شنبه 3 آذرماه با مراجعه به صفحه این دوره، از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.