راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک مهر اقتصاد اعلام کرد: سایت مهر کوین هیچگونه ارتباطی با این بانک ندارد

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «هیچگونه ارتباط و همکاری تجاری-اقتصادی میان این بانک با وب‌سایت مهر کوین وجود ندارد.»

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، اخیرا وب‌سایت با نام مهر کوین به آدرس: mehrecoin.com با سواستفاده از نام و نشان تجاری بانک مهر اقتصاد به منظور فروش ارز الکترونیک (bitcoin) راه‌اندازی شده است.

گردانندگان وب‌سایت مذکور با تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تشویق متقاضیان خرید ارزهای دیجیتال برای گشایش حساب در بانک مهر اقتصاد نموده‌اند و دریافت هرگونه امتیاز یا خرید بیشتر را تنها منوط به انجام تراکنش مالی در این بانک دانسته است.

بر این اساس، وب‌سایت مذکور ضمن دادوستد نوعی ارز دیجیتال موسوم به بیت‌کوین، سواستفاده مشهودی از نام و نشان تجاری و اعتبار بانک مهر اقتصاد در فضای مجازی نموده که این موضوع از طرف این بانک در مراجع انتظامی و قضایی در حال پیگیری است.

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ضمن اعلام این خبر به اطلاع مشتریان و عموم هموطنان عزیز می‌رساند که این بانک ضمن اعلام عدم‌ارتباط و همکاری با سایت مهر کوین، هیچگونه فعالیتی در زمینه خریدوفروش ارزهای دیجیتال در فضای مجازی ندارد لذا مشتریان و هموطنان عزیز مراقب عواقب ناشی از دادوستد این ارز دیجیتالی از وب‌سایت مهر کوین باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.