راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماهیندرا کامویوا جایزه پرداخت‌های نوظهور 2018 را برای محصول اکوکش دریافت کرد

شرکت ماهیندرا کامویوا و گروه مخابراتی ایکونت وایرلس توانستند مشترکا جایزه پرداخت‌های نوظهور سال 2018 را در بخش «بهترین برنامه پرداخت مشارکت مالی» و برای محصول اکوکش (EchoCash) دریافت کنند. مراسم اهدای جایزه در حضور 700 مدیر ارشد از پیشروترین تامین‌کنندگان سرویس‌های مالی انجام شد.

اکوکش سرویس موبایلی برای مردم زیمباوه است که روی پلتفرم پول موبایلی mobiquity money شرکت کامویوا پیاده‌سازی شده است. درواقع اکوکش با استفاده از فناوری‌های موبایلی، توانسته سرویس‌های مالی دیجیتال را در اختیار افرادی که هیچ دسترسی به بانک و سرویس‌های بانکی ندارند، قرار دهد. در حال حاضر هشت میلیون نفر از مردم زیمباوه از سرویس اکوکش استفاده می‌کنند و 80 درصد مشارکت‌های مالی افراد بزرگسال این کشور و همینطور 70 درصد تراکنش‌های مالی زیمباوه از طریق این سرویس انجام می‌شود.

ماهیندرا کامویوا توانست در رقابت با سایر شرکت‌های پیشرو ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی مانند Vocalink Promptpay، Contis، Pockit و Tpay Mobile برنده میدان باشد و جایزه را از آن خود کند. درباره جایزه پرداخت‌های نوظهور هم باید گفت که این جایزه درواقع شناسایی و قدردانی از نوآوری‌ها، مشارکت‌ها و شرکت‌های پرداخت‌ نوظهوری است که توانسته‌اند پیشرفت‌های چشمگیری در نحوه پرداخت افراد ایجاد کنند.

شرکت هندی ماهیندرا کامویوا، شرکتی پیشرو در ارائه راهکارهای کیف پول موبایلی و نماینده آن در ایران شرکت رمیس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.