راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یازده شعبه بانک آینده به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز است

یازده شعبه بانک آینده با نصب و راه‌اندازی «سامانه خدمات بانکی نابینایان» به روشندلان خدمات ویژه ارائه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، پانزدهم اکتبر (۲۳ مهرماه) روز جهانی گرامیداشت نابینایان و روز بین‌المللی عصای سفید است و بانک آینده در تلاش است با تسهیل ارائه خدمات مطلوب، باکیفیت و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه، گام‌های مؤثرتری را در انجام مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به نابینایان بردارد.

بانک آینده نخستین سامانه عملیات بانکی ویژه روشندلان را در سال ۱۳۹۵ نصب و راه‌اندازی کرد و اکنون ۱۱ شعبه بانک در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز، ساری، ارومیه و کرج به این سامانه مجهز شده است.

سامانه خدمات بانکی نابینایان در تهران در شعب بانک در خیابان دولت، شهرک غرب (خیابان درختی) و یوسف‌آباد نصب و راه‌اندازی شده است. شعب بلوار سجاد در مشهد، سی‌وسه‌پل در اصفهان و شعبه چهارراه ملاصدرا در شیراز نیز به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز شده است.

نابینایان برای دریافت خدمات ویژه و بهره‌برداری از این سامانه می‌توانند در شهر اهواز به شعبه خیابان طالقانی در تبریز به شعبه بانک واقع در خیابان امام خمینی و در ساری به شعبه میدان شهدا مراجعه کنند. سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه میدان خیام در ارومیه و شعبه بانک خیابان شهید بهشتی در کرج نیز نصب‌شده و به روشندلان خدمات ویژه ارائه می‌کنند.

بر اساس امکانات و تجهیزات این سامانه روشندلان می‌توانند خدماتی مانند افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه، خدمات کارت‌بانک را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل در این شعب دریافت کنند.

با استقرار این سامانه انجام عملیات بانکی برای نابینایان با بهره‌گیری از دستگاه برجسته نگار و نصب نرم‌افزار فرم‌های بانکی فراهم‌شده و روشن‌دلان می‌توانند به‌تنهایی به شعب که به این سامانه مجهز شده‌اند مراجعه و عملیات بانکی خود را شخصاً انجام دهند.

شهروندان می‌توانند برای دریافت آدرس دقیق این شعب، به بخش جستجوی شعب وب‌سایت بانک آینده، مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰–۰۲۱ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.