راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین کنفرانس شکست FailCon چهارم آبان برگزار می‌شود

کنفرانس شکست یا FailCon یک کنفرانس بین‌المللی یک روزه مخصوص کارآفرینان، طراحان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است. این سمینار جمعه ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

در این سمینار داستان‌های شکست و مدیریت بحران شکست‌ها توسط افراد آشنا با فضای فناوری اطلاعات و استارت‌آپ‌های ایران به اشتراک گذاشته می‌شود. بنیان‌گذار راه پرداخت یکی از افرادی است که در مورد تجربه‌های خود از شکست صحبت خواهد کرد. رضا قربانی و چهره‌هایی مانند میلاد اسلامی زاد، شایان شلیله، سهیل شهیدی، محمدجعفر نعناکار، بهنام امیری، حسام زند حسامی و منصور خضرایی منش در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

در این رویداد یک‌روزه، تلاش شده تا با بررسی بازخوردهای دوره‌های گذشته و با در نظر گرفتن سطح و نیاز مخاطبین، مطالبی کاربردی و عملیاتی تهیه و ارائه شود. از همین رو تمامی سخنران‌های این کنفرانس، تجارب شکست خود را به زبانی شیوا و قالبی اجرایی بیان کرده و در پایان هر سخنرانی، امکان پرسش و پاسخ بین سخنران و مدعوین فراهم آمده است.دبیر اجرایی این رویداد مهدی آدم زاده و دبیر راهبردی و مجری تخصصی آن، آرش سروری هستند.

با استفاده از کد Way2pay می‌توانید از تخفیف در این رویداد بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد به وب‌سایت سومین کنفرانس بین‌المللی شکست FailCon مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.