راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاردگر: تا نگاه به کسب‌وکار بیمه تغییر نکند فروش بیمه رونق نخواهد گرفت

ابراهیم کاردگر در جلسه با هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه دانا به همراه روسای انجمن‌های صنفی استانی، گفت: «بهبود فضای کسب‌وکار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود، به همین دلیل تا نگاه به کسب‌وکار بیمه تغییر نکند فروش بیمه رونق نخواهد گرفت.»

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، کاردگر راه موفقیت نمایندگان را اتحاد و همدلی آن‌ها توصیف کرد و افزود: «نمایندگان هر استان باید ضمن تسلط بر علم بیمه و آمار روز صنعت بیمه، تعامل مناسبی را با رئیس شعبه و سرپرست منطقه داشته باشند.»

او یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف عالیه بیمه دانا را مشارکت ارکان شرکت به‌ویژه نمایندگان عنوان کرد.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به‌ضرورت مسلح شدن شبکه فروش به علم بیمه و رشته‌های مرتبط با آن خاطرنشان کرد: «بیمه علم آمار و ریاضی است اگر شبکه فروش به آمار و اطلاعات روز صنعت تسلط نداشته باشد بدون شک در آنالیز و تحلیل ریسک با مشکل مواجه خواهند شد.»

او در ادامه، تعامل بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: «به‌زودی کارگروه‌های تخصصی به تفکیک رشته در مرکز و همچنین استان‌ها تشکیل می‌شود که پس از بررسی موضوعات و دریافت نظرات راهکار عملیاتی باهدف روان‌سازی فرایند انجام امور ارائه و در سطح شرکت بکار گرفته خواهد شد.»

دکتر کاردگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود مهم‌ترین تبلیغ را پرداخت سریع و به‌موقع خسارت دانست و گفت: «اگر شرکت نتواند خسارت زیان‌دیده را به‌موقع پرداخت کند هرگونه کار تبلیغاتی در چنین شرایطی نتیجه معکوس خواهد داشت. لازمه پرداخت به‌موقع خسارت جذب نقدینگی است، پس همه باید در جذب نقدینگی همکاری داشته باشند تا ضمن پرداخت به‌موقع خسارت، برند بیمه دانا بار دیگر به جایگاه واقعی خود برسد.»

او جذب پرتفوی‌های کوچک را با اشاره به‌اصطلاح اقتصادی کوچک زیباست مورد تأکید قرارداد و اضافه کرد: «جذب چندین پرتفوی کوچک برای یک شرکت بیمه بسیار مناسب‌تر از یک قرارداد کلان است که متعاقب آن تعهدات بسیاری را برای شرکت ایجاد می‌کند، بنابر این شرکت از جذب قراردادهای کوچک به‌واسطه حاشیه سودی که ایجاد می‌کنند، استقبال می‌کند.»

در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دکتر کاردگر به بیمه دانا، نظرات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت در بازار مورد تأکید قراردادند و با طرح سؤالاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.