راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چطور بازاریابی محتوایی تاثیری عمیق بر فعالیت کسب‌وکارها می‌گذارد؟ / نگاهی به چرایی بازاریابی محتوایی در کارگاه عملی بازاریابی محتوایی

محتوا به‌عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی به مخاطب همواره یکی از روش‌هایی بوده که کسب‌وکارها به آن توجه داشته‌اند؛ اما تغییر نگاه در دنیای بازاریابی به‌سوی نگاهی خاص‌تر که از درون کسب‌وکارها شکل می‌گیرد و به وجود آمدن نگاه ارزش محور باعث شده تا این ارتباط با مخاطب هم بهینه‌شده و مخاطب بیشتر درباره ارزشی که کسب‌وکارها ایجاد می‌کنند، بفهمند تا فقط درباره ویژگی‌های محصول یا خدمت.

بازاریابی محتوایی نقش مهمی در این میان به‌عنوان ابزار مهمی که مبتنی بر محتوا داده است به عهده گرفته و با نگاهی به مسائل و مشکلات مخاطب و ایجاد انگیزه و توجه، تلاش می‌کند تا تأثیر مهمی بر فرآیند فروش محصول یا خدمت بگذارد.

در کارگاه دوروزه بازاریابی محتوایی که از در تاریخ‌های ۳ و ۱۰ آبان ۹۷ برگزار می‌شود، مروری جامع می‌کنیم بر چرایی بازاریابی محتوایی، استراتژی و پیاده‌سازی بازاریابی محتوایی و با بررسی نمونه‌ای واقعی در این حوزه، به‌صورت عملی یک پروژه بازاریابی محتوایی را هم پیاده‌سازی می‌کنیم.

احسان طریقت مدیر تیم بازاریابی محتوایی کاله با توجه به فعالیت‌هایی که در این سال‌ها در حوزه بازاریابی محتوایی داشته، به‌عنوان مدرس این دوره تلاش می‌کند تا تغییر نگاه بنیادین به مسئله بازاریابی محتوایی در کسب‌وکارها را به‌عنوان موضوعی محوری و اساسی در این دو روز دنبال کند.

کارگاه به‌صورت عملی و با بررسی نمونه‌های واقعی برگزار خواهد شد و شرکت‌کننده‌ها در قالب تیم‌های مختلف به تمرین مفاهیمی که یاد می‌گیرند خواهند پرداخت. نمونه‌ای که به‌صورت کامل و واقعی به آن خواهیم پرداخت سایت کتاب کاله است که به‌عنوان رسانه بازاریابی محتوایی شرکت کاله در نظر گرفته‌شده است.

روز دوم رویداد ۲ ارائه و سخنرانی درباره تأثیر محتوا بر کسب‌وکار و همچنین نقش محتوا در روابط عمومی دیجیتال هم خواهیم داشت. در بخش اول حامد توفیقی مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه سولیکو (کاله) به ارائه خود درباره تأثیر محتوا بر کسب‌وکار گروه سولیکو می‌پردازد و با ارائه آمارها و نمونه‌های انجام‌شده به‌صورت واقعی به بررسی این تأثیر خواهد پرداخت.

در بخش بعدی مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی به ارائه خود درباره تأثیر محتوا و ارائه نمونه‌های انجام‌شده از محتوا در روابط عمومی دیجیتال خواهد پرداخت. بررسی نمونه‌های واقعی و ارائه تجربه‌های واقعی می‌تواند در کنار بررسی و فرآیند کامل از ایده تا تحلیل برای کتاب کاله بسیار مفید باشد.

 

روز ارائه و انتخاب؛ فرصتی برای همکاری با برندهای حامی کارگاه

ایجاد امکانی برای تجربه کردن آنچه آموخته‌شده است می‌تواند نقش مهمی در یادگیری دوره‌های آموزشی داشته باشد. این موضوع به‌خصوص در مورد دوره‌ای مانند بازاریابی محتوایی که بسیار مهارت محور است می‌تواند تأثیرگذار باشد.

پس از پایان دوره، نماینده‌های برندهایی که حامی معنوی کارگاه هستند برای آشنایی بیشتر و گپ و گفت با شرکت‌کنندگان حضور پیدا می‌کنند و پس‌ازاین گپ و گفت، در صورت علاقه‌مندی پیشنهادی برای همکاری به‌صورت کارآموزی یا حتی استخدام به مصاحبه‌شونده ارائه می‌کنند.

طبیعتاً تمامی شرایط به مذاکره‌ای که در همان جلسه انجام می‌شود بستگی داشته و شرکت‌کننده در دوره می‌تواند در صورت دریافت بیش از چند پیشنهاد، به هرکدام که علاقه و نزدیکی بیشتری حس کرد پاسخ مثبت داده و همکاری طبق شرایط اعلامی طرفین شروع شود.

این همکاری با برندهای حامی می‌تواند زمینه را برای پرورش استعدادهای شرکت‌کنندگان درزمینه بازاریابی محتوایی گسترش داده و به رشد این حوزه در کشور کمک کند. این کارگاه در دو روز و در تاریخ‌های ۳ و ۱۰ آبان ۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می‌شود. زمان مصاحبه با نماینده‌های برندها هم به‌زودی اعلام خواهد شد.

مخاطبان این رسانه برای ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و با کد تخفیف way2pay از ۱۵ درصد تخفیف ویژه استفاده کنید.

منبع: دبیرخانه evand

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.