راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در مورد نرم‌افزار پارمیس اسمارت بیشتر بدانیم

در حال حاضر، مدیریت امور مالی شما دیگر به نرم‌افزار صندوق فروش محدود نیست. با آمدن دستگاه پوز اندرویدی، حسابداری را با کارت‌خوان انجام دهید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارمیس، نرم‌افزار پارمیس اسمارت باقابلیت نصب روی کارت‌خوان اندرویدی بانکی و دیگر دستگاه‌های اندرویدی، تحولی در حسابداری برای کسب‌وکارهایی است که محدودیت زیادی در فضای خوددارند و نمی‌توانند سیستم کامپیوتری و صندوق فروش را در فضا تجاری خود داشته باشند.

این نرم‌افزار باقابلیت سفارشی‌سازی با توجه به نوع کسب‌وکار و نیازهای مشتری را دارد. با POS اندرویدی به‌راحتی می‌توانید سفارش‌های و فروش‌ها را تنظیم کنید، محصولات و تغییرات را اضافه و کم کنید، قیمت‌ها، مالیات‌ها و اضافه‌هزینه‌ها را تنظیم و بررسی کنید و سیستم‌های پرداخت و چاپگرتان را پیوند دهید.

این محصول علاوه بر کسب‌وکارهای کوچک، برای حسابداری رستوران، حسابداری کافی‌شاپ، حسابداری مجتمع تجاری و دیگر کسب‌وکارهایی نیاز به یک حسابداری سیار باقابلیت حمل‌ونقل آسان رادارند، ایده‌آل است.

کاهش قابل‌توجه در هزینه‌های نگهداری و تجهیز لوازم مورداستفاده مانند پرینتر، صندوق فروش و سیستم کامپیوتر و … از دیگر مزایای کارت‌خوان اندرویدی است.

وقت آن رسیده است تا سیم‌ها قطع کنید تا سیستم پوزسنتی و گران‌قیمت، صورتحساب‌های کاغذی و سرورهای بزرگ در دفتر و مغازهٔ خود را کنار بگذارید. با تهیه یک کارت‎خوان اندرویدی برای کسب‌وکار خود، هدفمند و هوشمندانه هزینه کنید تا از هزینه‌های اضافی ماهانه جلوگیری شود. خواسته‌های اصلی و کلیدی کسب‌وکار شما با دستگاه پوز اندرویدی، سفارشی‌سازی می‌شوند.

در عصر دیجیتال، مصرف‌کنندگان راه‌های زیادی برای پرداخت خدماتی که دریافت کرده‌اند رادارند. به همین ترتیب برای فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار نیز، راه‌های زیادی برای دریافت مبالغ وجود خواهد داشت. بسیاری از این دستگاه‌های POS جدید، به‌صورت بی‌سیم و وایرلس کار می‌کنند.

با توجه به پذیرش و اقبال مصرف‌کنندگان از تکنولوژی موبایل، افزایش وابستگی به این دستگاه‌ها به‌صورت منطقی قابل پیش‌بینی و افزایش است. می‌توان به‌سادگی گفت که یک کارت‌خوان همراه، مزایای کاربردی فراوانی هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای صاحبان کسب‌وکارها خواهد داشت. این تکنولوژی سریع‌تر، کاراتر و قابل وقف تر برای نیازها و خواسته‌ای مصرف‌کنندگان امروزی است.

وقتی پای فناوری‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌مان به میان می‌آید، همیشه دوست داریم انتخاب‌های متعددی داشته باشیم. آیا شما یک شرکت باسابقه که به دنبال ارتقای سیستم POS موجود خود که بسیار قدیمی است هستید؟ و یا یک استارت‌آپ جدید که در حال ارزیابی بهترین دستگاه POS قابل‌حمل برای شرکت خود هستند؟ درک مزایای عمدهٔ سیستم Android POS در جهت تصمیم‌گیری صحیح برای موفقیت آینده کسب‌وکار شما ضروری است.

 

مزیت‌های کاربردی پوز اندرویدی

  • سخت‌افزاری مقرون‌به‌صرفه
     مثلی هست که می‌گوید یک سیستم صندوق فروش به‌اندازهٔ وزنش ارزش طلا را دارد، نه به این دلیل که اهمیت آن‌ها برای کسب‌وکار بسیار زیاد است، بلکه به این دلیل که آن‌ها بسیار بزرگ و گران‌قیمت هستند.
    تمام این سیستم‌ها حداقل نیاز به یک تبلت یا یک دستگاه همراه دیگر با سیستم‌عامل اندروید یا ویندوز دارند. با نصب پارمیس اسمارت روی کارت‌خوان اندرویدی به‌آسانی می‌توانید تمام‌کارهایی را که با یک صندوق فروشگاهی بزرگ انجام می‌دادید، با یک کارت‌خوان اندرویدی سبک، کم جا و قابل‌حمل انجام دهید.
    نه‌تنها یک کارت‌خوان اندرویدی و یا یک تبلت بسیار سبک‌تر از یک سیستم برای صندوق فروشگاهی معمولی است، بلکه بسیار ارزان‌تر و کاربردی‌تر هم هست.
    بازدهی و بهره‌وری از هزینه‌ها همیشه بیشترین سهم را درفروش دارا است، زیرا نه‌تنها در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود، بلکه بیشتر بودجه و حساب درآمد و خرج خود را برای ابزار و سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌های شرکت خود آزاد می‌کنید که می‌تواند شرکت شما و شرکتتان را پیش ببرد.
    همچنین ازلحاظ آسانی تعمیرات و هزینه آن، بسیار مقرون به‌صرفه‌تر هستند؛ زیرا هنگامی‌که سخت‌افزار شما فقط یک دستگاه کارت‌خوان و یا یک تبلت اندرویدی است، هزینهٔ جایگزینی و یا تعمیر آن بسیار ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از یک سیستم کامل صندوق فروش است.
  • طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
     ازآنجایی‌که سیستم پوز اندرویدی با تمامی تبلت ها با پلتفرم اندروید و ویندوز قابل‌اجرا است، گزینه‌های متعددی برای انتخاب وجود دارد. نمانام‌هایی مثل Samsung, Lenovo, LG, Acer و برندهای برتر دیگر در تکنولوژی محصولاتی را تولید می‌کنند که می‌تواند با یک راهکار POS Android مورداستفاده قرار گیرند.
    این دستگاه‌ها با در برگرفتن طیف قیمت‌های مختلف، هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند. همچنین راه‌حل‌های مختلف نرم‌افزاری برای موبایل وجود دارند که مدیریت فروش و سایر عملکردهای مرتبط را انجام می‌دهند.
    شرکت پارمیس IT، از اولین ارائه‌دهندگان دستگاه کارت‌خوان اندرویدی تحت نرم‌افزار صندوق فروشگاهی پارمیس اسمارت، با ویژگی‌هایی بی‌شمار مانند اتصال به پارمیس کلود، قابلیت تعامل با سیستم پرداخت موجود روی پوز، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، امکان صدور فاکتور بدون نیاز به اینترنت و … است که با این ویژگی‌ها، نیازهای خاص شرکت شمارا رفع خواهد کرد.
  • قابلیت اتصال کارت‌خوان اندرویدی با صندوق فروش
    اتصال به صندوق فروشگاهی تنها یکی از ویژگی‌های راهکار مبتنی بر Android است و بسیاری از سیستم‌های POS اندروید فراتر از دریافت پرداختی مشتریان عمل می‌کنند.
    این راه‌حل‌های نرم‌افزاری شامل سرویس‌های حیاتی مانند:
  1. مدیریت موجودی و ارسال نوتیفیکشن و اعلان، زمانی که نیاز به ذخیره‌سازی اطلاعات باشد.
  2. ذخیره کردن داده‌های مشتری، ازجمله تاریخچه خرید و سایر اطلاعات مربوطه که می‌تواند برای انجام هر چه‌بهتر اقدامات بازاریابی مستقیم و تشویق خرید بیشتر در آینده استفاده شود.
  3. اطلاعات و داده‌های فروش برای دسترسی به درک‌های کلیدی و روند تغییرات، مانند بهترین محصول فروش رفته و بهترین زمان فروش
  4. دستورالعمل مدیریت کارکنان که می‌تواند به مدیریت و پیگیری نکات و اطلاعات به‌دست‌آمده، ساعات کار و امور دیگر کمک کند.
    این ویژگی‌ها به‌طور کامل با کسب‌وکار شما ادغام‌شده و بر اساس نیازهای شما ارائه می‌شوند و نه‌تنها به شما اجازه می‌دهد که موتور کسب‌وکار خود را روشن کرده و همه قسمت‌های کار اشراف داشته باشید، بلکه تمام این فرآیندهای مختلف در یک دستگاه پردازش می‌شوند و شمارا قادر می‌سازد تا تصویر کامل‌تری از هر آنچه در کسب‌وکارتان وجود دارد، حتی در نقاط کور آن را ببینید.
  • قابلیت حمل‌ونقل آسان
    یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های سیستم‌های POS قدیمی، اندازه و وزن آن‌ها بوده است. آن‌ها فقط در یک نقطه قرار می‌گرفتند و شما هرگز آن‌ها را نمی‌توانید حرکت دهید.
    یک سیستم POS همراه، فرصتی برای تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان را تنها بر روی یک دستگاه پوز اندرویدی و یا تبلت فراهم می‌کند. اگر کسب‌وکار شما مبتنی بر سرویس‌دهی باشد، راهکار پارمیس 360 این اجازه را به شما می‌دهد تا یک سیستم صندوق فروش را به محل مشتری ارسال کنید.
    انعطاف‌پذیری کارت‌خوان سیار به شما اجازه می‌دهد تا از کارت‌خوان اندرویدی به‌عنوان صندوق فروشگاهی سیار با تمامی امکانات آن، به‌آسانی استفاده کنید.
  • تعاملات بهتر با مشتریان
    به‌غیراز قابلیت حمل‌ونقل آسان، یک سیستم POS همراه همواره شیک‌تر و کوچک‌تر است. همهٔ ما این تجربه راداریم که از پشت یک مانیتور از فروشنده خریدمان را انجام داده‌ایم. عدم تعامل مشتری با فروشنده از معضلات صندوق فروشگاهی بزرگ در کسب‌وکارهای خرد است.
    با یک کارت‌خوان اندرویدی و نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت بر آن، صندوق‌های فروش قدیمی و بزرگ به کنار رفته و حتی اگر فضای محدود تجاری دارید، می‌توانید حساب‌وکتاب امور مالی فروشگاه خود را به‌آسانی انجام دهید، با مشتریان خود تعامل بهتری داشته و یک صندوق فروشگاهی با امکانات کامل داشته باشید.
    از آنجایی با یک POS اندرویدی دیگر مجبور نیستید پشت یک صندوق فروش عظیم پنهان شوید، برای صندوقدار و فروشنده ارتباط برقرار کردن با مشتری و برند سازی نام تجاری شما، بهتر و راحت‌تر می‌شود. در زمانه‌ای که تجربه مشتری از خرید، بیشترین بازار رقابتی رادار است، به‌کارگیری این نکته فوق‌العاده ارزشمند خواهد بود.
  • مقیاس‌پذیر و قابل ارتقا
    همان‌طور که کسب‌وکار شما شروع به رشد و تغییر می‌کند، نیازهای شما برای مدیریت امور مالی بیشتر خواهد شد. یک سیستم POS Android، راه‌حلی ارزشمند خواهد بود؛ زیرا به‌راحتی برای پاسخگویی به همهٔ نیازهای شما قابل ارتقا و تغییر است. اگر شما نیاز به‌اضافه کردن دستگاه دیگری دارید، با راهکار پارمیس 360 مبتنی بر رایانش ابری می‌توانید از هر دستگاهی مدیریت موجودی، گزارش داده و تمام اعلان‌ها دیگر را داشته باشید و مدیریت کنید.

 

نتیجه

در یک جمله می‌توان گفت آینده در دستان نرم‌افزارهای یکپارچه حسابداری و حسابداری سیار است. کارت‌خوان اندرویدی سیار نه‌تنها عملکردی مشابه با سیستم صندوق فروش سنتی و قدیمی رادارند، بلکه بسیار کاراتر و جامع‌تر هستند.

با ادغام وظایف مختلف به این دستگاه، شما یک آچارفرانسه برای مدیریت کسب‌وکار خوددارید! علاوه بر طراحی کوچک و زیبا، امکان انعطاف‌پذیری و ارتقای آن، تعامل بهتری با مشتریان را برای شما فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.