راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع ثبت‌نام یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران بزرگ‌ترین فضای رقابتی حوزه وب و موبایل در ایران است که به‌عنوان یکی از معدود رویداد بخش خصوصی، برای یازدهمین سال به‌صورت متوالی برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره وب و موبایل، امسال نیز همچون سالیان گذشته از ابتدای مهرماه آغاز شده است و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل ازاین‌پس می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

همان‌طور که در زمان‌بندی‌های جشنواره مشخص‌شده بود شروع ثبت‌نام در جشنواره از یکم مهر آغاز شد. از ساعت ۱۱:۱۱ یکم مهرماه شرکت‌کنندگان با ورود به پرتال خود و واردکردن اطلاعات وب‌سایتشان می‌توانند در یازدهمین جشنواره وب و موبایل شرکت کنند.

همچنین ثبت‌نام اپلیکیشن های موبایلی iOS نیز در حال حاضر از طریق اپلیکیشن سیب اپ انجام می‌شود و شروع ثبت‌نام اپلیکیشن های Android از هفته سوم مهر از طریق پلتفرم کافه بازار شروع خواهد شد و دارندگان اپلیکیشن می‌توانند از این طریق در جشنواره شرکت کنند.

حمیدرضا اعتدال مهر رئیس انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی که برای چهارمین سال مسئولیت برگزاری این جشنواره رو بر عهده دارد می‌گوید: «امسال تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا در راستای ارائه محتوای آموزشی در حاشیه جشنواره وب و موبایل، بسیار بهتر از سال‌های گذشته ظاهر شویم و بتوانیم فضا را برای ارائه محتوایی اثربخش، پویا و مفید آماده‌سازیم.»

همچنین انجمن بر اساس جایگاه قانونی خود، به عمده مشکلاتی که این روزها نفس کسب‌وکارها را به شماره انداخته، خواهد پرداخت و منتقدانه آن‌ها را با حضور مدیران و تصمیم گیران این حوزه به چالش خواهد کشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.