راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن پالس ابزاری برای ارائه خدمات ویژه به دارندگان کارت‌خوان‌های بانک ملی ایران

صاحبان کسب‌وکار و پذیرندگان پایانه‌های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می‌توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت‌ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به‌آسانی عملکرد کارت‌خوان خود را مشاهده کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پالس اپلیکیشنی با ویژگی‌های جذاب و کاربردی است که برای ارائه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی‌شده و افراد می‌توانند با نصب این اپلیکیشن، به‌صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش‌ازاین عرضه آن‌ها از راه‌های متعددی چون شعب بانکی، وب‌سایت و تلفن انجام می‌شد، دسترسی داشته باشند.

از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارت‌خوان در روزها و هفته‌های گذشته میسر است و کاربران می‌توانند از گزارش‌های متنوع با امکان جست‌وجوی پیشرفته بهره‌مند باشند. ارائه گزارش‌های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. ازآنجایی‌که گزارش‌های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده‌اند، ازاین‌رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می‌توانند به ریز تراکنش‌های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب‌ها و بدهی‌ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می‌شوند و درصورتی‌که یک تراکنش پس از 72 ساعت به‌حساب موردنظر واریز نشد، می‌توان آن را در بخش مغایرت‌ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود. همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهرشده روی کارت‌خوان و نحوه رفع آن‌ها را می‌توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.

کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره‌مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب‌وکار خود هستند، می‌توانند در طرح‌های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش‌های نقدی و غیر نقدی در جشنواره نیز باشند.

این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می‌توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.

5 دیدگاه
  1. سولماز می‌گوید

    سلام بنده هرچقدر کدملی خودم رو ک پوز ب نامم هست وارد میکنم نمیشه میزنه کدملی یا نام کاربری وارد شده صحیح نمیباشد.لطفا راهنمایی کنید

  2. قادر جاور می‌گوید

    خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.