راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور با حمایت ویژه ستاد فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت نیرو و باهدف نمایش توانمندی‌های کشور و با ظرفیت حضور تعداد 300 شرکت برتر دانش‌بنیان در تاریخ ۱۹-۲۲ مهرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه‌های الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، فناوری اطلاعات، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، کلان داده، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، تجهیزات پزشکی، کنترل، خودکارسازی صنعتی و ابزار دقیق، رباتیک، شهر هوشمند و حمل‌ونقل هوشمند و غیره در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تا پایان شهریورماه برای ثبت‌نام در این نمایشگاه از طریق وب‌سایت نمایشگاه به آدرس www.dbexpoo.ir اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88606647 و 88606649 و 88627921 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.