پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی بسته استانداردهای مشتری مداری را دریافت کرد
ایرانسل گواهینامههای بینالمللی مشتری مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی استانداردهای ISO۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ و ISO۱۰۰۰۴: ۲۰۱۲ (بسته استانداردهای مشتری مداری) شد.
ایرانسل، بهعنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آیندهنگر با تعهد بر بازاریابی رابطهای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را بر اساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد.
ایرانسل، بعد از ممیزیهای انجامشده در یک دوره ۹ ماهه و بازبینی ۱۱۶ فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار «با هر کلیک در کنار شماییم» استاندارد ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ درزمینهٔ «مدیریت شکایات مشتریان» و استاندارد ۱۰۰۰۴: ۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» را از شرکت TÜV InterCert GmbH دریافت کرده است.
پروژه خدمات پس از فروش، بر اساس چارچوب ذهنی اهمیت به مشتری و با توجه به اهمیت پایش مستمر استانداردهای دریافت شده و تعهد بر رضایتمندی مشترکان آغاز شد و ایرانسل توانست پس از طی بیش از ۲۰۰۰ نفر / ساعت کار گروهی، موفق به دریافت گواهینامههای «بسته استانداردهای مشتری مداری» شود.
شرکت بینالمللی TÜV موارد مدنظر در رعایت مفاد گواهینامههای ارائهشده را بهصورت سالانه مورد ارزیابی قرار میدهد.
ایرانسل همچنین بهعنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشتماه ۹۷ گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه دادههای نوین، دریافت کرده است. همچنین در اسفندماه ۹۶ نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود.
این تندیس که برای دریافت آن بیش از ۸۰۰ شرکت مورد ارزیابی قرارگرفته بودند، بر اساس مفاد آییننامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایبرئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل اعطاشده بود.