راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پات حامی ایران در ورزش‌های الکترونیک رقابت‌های المپیک آسیا

پات و ایران کیش حامی تیم ایران در اولین حضور ورزش‌های الکترونیکی در هجدهمین المپیک آسیایی اندونزی شد. ایران به‌عنوان نماینده غرب آسیا در دو رشته pes و starcraft در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

به گزارش شرکت کارت اعتباری ایران کیش، محمد کفاش یعقوبی رئیس انجمن ورزش‌ها و بازی‌های الکترونیک ضمن بیان این خبر گفت: «این نخستین دوره‌ای است که ورزش‌های الکترونیک در المپیک آسیایی به‌عنوان رشته نمایشی یا معرفی شونده شرکت‌کننده دارند. در المپیک آسیایی اندونزی، 6 بازی به‌عنوان رشته‌های الکترونیک حضور یافته‌اند که تیم کشورمان در دور رشته pes و starcraft به رقابت می‌پردازد.»

او خاطرنشان کرد: «رشته ورزش‌های الکترونیک از دوره بعدی المپیک آسیایی که در چین برگزار می‌شود به‌عنوان رشته‌های رسمی ورزشی، معرفی‌شده و مدال رقابت‌های آن نیز جزو مدال‌های ورزشکاران یک کشور در رنگینک رقابت‌های المپیک به‌حساب می‌آید.»

یعقوبی ضمن قدردانی از حمایت ایران کیش گفت: «این حمایت، مسیر معرفی کشورمان برای حضور در چنین رشته‌هایی در المپیک آسیا را هموار کرد.»

شهریار شاکی در رشته star caraft، حسن پاژانی و رضا نوبخت در رشته pes نمایندگان تیم کشورمان در هجدهمین دوره المپیک آسیایی در جاکارتا اندونزی هستند. در هجدهمین مسابقات آسیایی 2018، بیش از یازده هزار ورزشکار در 40 رشته ورزشی از 46 کشور آسیایی به رقابت می‌پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.