راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هم‌بنیانگذار دراپز: شش الی هشت هفته آینده دراپز را برای استفاده عموم کاربران بانک آینده باز می‌کنیم

شرکت دانش‌بنیان درایه پرداز نیروان، با ماموریت بهبود سلامت مالی جامعه از طریق افزایش سلامت مالی،‌ توانمندسازی افراد برای اتخاذ تصمیم‌های مالی و تسهیل مدیریت امور مالی شخصی تاسیس شد. استارت‌آپ دراپز، محصول این شرکت، سرویس پس‌انداز هوشمند و اتوماتیک است و به افرادی که می‌خواهند پس‌انداز کنند اما نمی‌توانند، کمک می‌کند تا بسیار راحت و بی‌دردسر،‌ پس‌اندازهای هدف‌مند داشته باشند. این محصول، به صورت یک سرویس در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد و بانک‌ها از طریق وب‌سایت، اینترنت‌بانک و یا موبایل‌بانک،‌ این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

ارسلان یارویسی، هم‌بنیانگذار دراپز از آغاز فعالیت این استارت‌آپ خبر داد و گفت: «کسانی که پیش از آماده شدن محصول دراپز در سایت ما ثبت‌نام کرده بودند،‌ وارد لیست انتظار ما شدند و از این طریق، در این راه‌اندازی دراپز، کاربر آن خواهند شد. از روز گذشته و به صورت تدریجی، به کسانی که در لیست انتظار ما بانک خود را بانک آینده انتخاب کرده بودند، ایمیل می‌زنیم و نحوه استفاده از دراپز را برای آنها توضیح می‌دهیم. به عبارتی از آنها دعوت می‌کنیم که سرویس را استفاده کنند.»

او تصریح کرد: «دراپز برای بانک آینده پیاده‌سازی شده و در حال مذاکره و فراهم کردن زیرساخت‌های فنی و کسب‌وکاری برای پیاده‌سازی دراپز در چند بانک بزرگ دیگر کشور و چند بانک در خارج از کشور هستیم.»

یارویسی با بیان اینکه امیدوارم در شش الی هشت هفته آینده دراپز را برای استفاده عموم کاربران بانک آینده و نه فقط کسانی که در لیست انتظار ما هستند باز کنیم، گفت: «هدف ما این است که تا پایان سال، خبرهای بسیار بهتری از محصولات خودمان و دیگر بانک‌هایی که به مشتریان آنها سرویس خواهیم داد،‌ داشته باشیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.