راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم PayPLUS ماهیندرا کامویوا برنده جایزه ارتباطات آسیا 2018 شد

شرکت ماهیندرا کامویوا، که از پیشروهای جهانی در حوزه راهکارهای موبایل به شمار می‌آید، توانست در هشتمین دوره جوایز ارتباطات آسیا، جایزه بهترین نوآوری را برای راهکار پذیرش پرداخت یکپارچه payPLUS به‌دست آورد.

راهکار payPLUS یک پلتفرم بدون نام تجاری است که با هدف ساده‌تر کردن کار پذیرندگان در زمان افزایش پیچیدگی در دنیای پرداخت دیجیتال ارائه شده است. درواقع payPLUS را می‌توان اینطور توضیح داد که یک اپلیکیشن واحد برای پذیرش پرداخت‌های متعدد ازجمله پرداخت از طریق کارت، کیف‌پول‌های دیجیتالی، کدهای QR و پرداخت‌های بیومتریک ارائه می‌دهد که می‌توان از آن در سراسر کانال‌ها مانند فروشگاه‌ها، اپلیکیشن و وب استفاده کرد.

یکی از مهمترین مزیت‌های چنین اپلیکیشن واحدی برای پذیرش پرداخت‌های متعدد این است که پذیرنده صرفا یک نام کاربری و یک رمز عبور نیاز دارد. همچنین payPLUS فرایند گزارش‌دهی و اصلاح را بسیار ساده‌تر کرده است و با نشان دادن میزان فروش فروشنده از طریق تمامی کانال‌های دیجیتال، امکان تصمیم‌گیری‌های سریع و آگاهانه را برای فرد فراهم می‌کند.

جوایز ارتباطات آسیا یکی از جوایز و مراسم‌های پیشرو در منطقه است که موفقیت‌ها و نوآوری‌های آسیا را معرفی می‌کند و امسال، هشتمین دوره آن با حضور پیشروهای صنعت مخابرات، ارائه‌دهندگان سرویس، اپراتورها و فروشندگان آسیا برگزار شد.

شرکت هندی ماهیندرا کامویوا یکی از بزرگ‌ترین فعالان در زمینه فناوری اطلاعات است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و نماینده آن در ایران، شرکت رمیس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.