راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت خدمات انفورماتیک سه مناقصه برگزار می‌کند

شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) در نظر دارد تأمین تجهیزات و خدمات موردنیاز خود به شرح زیر را از طریق مناقصه عمومی واگذار کند.

 

مناقصه عمومی شماره ۹۷/۰۵۴

موضوع مناقصه: تأمین، تحویل، نصب و راه‌اندازی سیستم مغناطیسی سایت مرکز داده مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۲۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال

 

 

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل ۵ سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل می‌آید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.

جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

 

مناقصه عمومی شماره ۹۷/۰۶۷

موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات هارد و رم مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

 

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل ۵ سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل می‌آید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.

جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر
  • گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

 

مناقصه عمومی شماره ۹۷/۰۸۳

موضوع مناقصه: تأمین و تحویل تجهیزات سخت‌افزاری مطابق مشخصات مندرج در اسناد مناقصه

مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات پیشنهادی: تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳

سپرده شرکت در مناقصه: ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه به میزان ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

شرایط اخذ اسناد

از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای حداقل ۵ سال سابقه کار درزمینهٔ دیتاسنتر دعوت به عمل می‌آید جهت اخذ اسناد مناقصه در ساعات اداری (۸ الی ۱۶) به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان مددکاران (نظام سابق)، تقاطع خواجوی، پلاک ۶، طبقه دوم، دبیرخانه مناقصات (شماره تماس: ۲۷۳۷۰) مراجعه کنند.

جهت اخذ اسناد مناقصه ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • معرفی‌نامه معتبر از جانب شرکت مناقصه‌گر
  • گواهینامه معتبر شورای عالی انفورماتیک

محل تحویل پاکات پیشنهادی، آدرس فوق، دبیرخانه مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک است.

شرکت خدمات انفورماتیک در رد یا قبول پیشنهادات ارائه‌شده مختار بوده و هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.