راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیایید سرگرم شویم! / زمان آن است که مردم بروند سبیت که سرگرم شوند

ماهنامه عصر تراکنش / پررنگ‌ترین کارکرد رسانه‌ها سرگرمی است. نکته جالب اینجاست که رسانه‌ها کارکردهای دیگری مانند آموزش هم دارند که این روزها این کارکردشان هم زیر سایه سرگرمی قرار گرفته است و کمتر کسی را می‌توان یافت که برای یاد گرفتن سراغ رسانه‌ها برود و بیشتر مردم به بخش‌های سرگرم‌کننده رسانه‌ها بیشتر توجه می‌کنند.

مدتی است رویدادها هم در دنیا به این سمت رفته‌اند. بعد از یکی، دو دوره مایوس‌کننده در هوای سرد هانوفر، سبیت با یک تغییر زمان و یک تغییر رویکرد اساسی سعی کرده است کارکرد سرگرمی‌‌اش را بیشتر کند. اگر در سال‌های گذشته مردم به سبیت می‌رفتند که ببینند چه خبر است و از روندهای جدید دنیا باخبر شوند، حالا زمان آن است که مردم بروند سبیت که سرگرم شوند.

کسانی که از نمایشگاهی بازدید می‌کنند، معمولا مورد این سوال قرار می‌گیرند که خب چه چیز خوبی در نمایشگاه دیدند. در بیشتر مواقع هرچقدر هم که به ذهن فشار بیاوریم، نمی‌توانیم جواب مناسب را پیدا کنیم؛ چون همه چیزهایی را که در نمایشگاه دیده‌ایم قبلا در جاهای دیگری مشاهده کرده‌ایم. تقریبا هیچ چیز جدیدی نیست که در نمایشگاه ببینیم که قبلا ندیده‌ایم. نمایشگاه‌دارهای حرفه‌ای سبیت هم این را خوب فهمیده‌اند و تمام تلاش‌شان را کردند تا چند روز سرگرم‌کننده برای کسانی بسازند که اهل نوآوری و فناوری هستند. این رویکرد به‌صورت رقیق‌شده در رویدادهای ایرانی اخیر هم قابل ردیابی و مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.