راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آمادگی برای جهش بزرگ / درباره محمدباقر اثنی‌عشری بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / یکی از مهم‌ترین خروجی‌های رسانه‌ای، سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای الکامپ است که چند سالی است الکامپ استارز به کمک این رویداد آمده تا کماکان در خط خبرها باقی بماند. رئیس جدید این سازمان هم اخیرا گفته بود که در دوره پنجم فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، در یک فضای جدید و دولت جدید، می‌توان برای آن جهشی که انتظار می‌رود، آماده شد.

خرداد امسال اثنی‌عشری بعد از انتخاب توسط اصناف حکمش را از رئیس‌جمهور گرفت. محمدباقر اثنی‌عشری طی حکمی از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منصوب شد.

متن حکم به این شرح است: «جناب آقای مهندس محمدباقر اثنی‌عشری؛ در اجرای ماده (۶۶) آیین‌نامه اجرایی مواد (۲) و (۱۷) قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای مصوب 1383/4/21 هیات محترم وزیران و بنا به پیشنهاد معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، به‌موجب این حکم برای مدت سه سال به‌عنوان «رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» منصوب می‌شوید. توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.