راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی دریافت دستگاه کارتخوان موبایلی جی‌اس‌اس

دستگاه کارتخوان موبایلی (موبایل‌پوز) شرکت جی‌اس‌اس با نام تجاری «آنی پی» با هدف تسهیل در انجام تراکنش‌های الکترونیکی و نقل‌وانتقال پول به جامعه هدف و فعالان کسب‌وکار معرفی شده است. این دستگاه ضمن رعایت کلیه الزامات و دستورالعمل‌های شرکت شاپرک، قابلیت پذیرش کلیه کارت‌های بانکی را دارا است.

نحوه اتصال و بهره‌برداری از این محصول کوچک، صرفا از بستر بلوتوث گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و iOS است. همچنین اپلیکیشن امن و مورد تایید این دستگاه توسط شرکت شاپرک، کلیه تراکنش‌های کارتخوان‌های فروشگاهی را در بر گرفته و حتی قابلیت تامین و تولید انواع تراکنش‌های سرویس ارزش‌افزوده مطابق با نیازهای سازمان و نهادهای متبوع را دارا است.

در حال حاضر خرید از طریق سایت‌های آنی‌پی و دیجی‌ کالا امکان‌پذیر است:

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان موبایلی جی‌اس‌اس:

متقاضیان دستگاه آنی پی جهت بهره‌برداری از این محصول، صرفا با مراجعه به سایت‌های آنی پی و دیجی کالا می‌توانند نسبت به خریداری و فعال‌سازی دستگاه خود اقدام کنند.

 

مدارک موردنیاز برای دستگاه کارتخوان موبایلی جی‌اس‌اس:

خریداران می‌توانند پس از مراجعه به سایت www.anypay.ir و ثبت‌نام در آن، نسبت به مشاهده مدارک موردنیاز جهت فعال‌سازی و نحوه ارسال آن‌ها اقدام کنند. ضمناً نرم‌افزار اندروید و iOS دستگاه نیز از طریق همین سایت قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.