پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
نگاهی به خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با کد دستوری #142* و #1420*4*
از طریق کد دستوری #142* برای همراه اول و کد دستوری #1420*4* برای ایرانسل و رایتل میتوانید به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی دسترسی داشته باشید. در حال حاضر نیز سرویسهای «استعلام»، «خدمات»، «نوبتدهی شعب»، «نوبتدهی مراکز درمانی»، «قوانین»، «پرسش و پاسخ» و «معرفی سازمان» از طریق این کد، در دسترس هستند. هر یک از این سرویسها شامل منوهایی هستند که در ادامه به آنها پرداختهایم.
برای دریافت خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی ابتدا با توجه به اپراتور تلفن همراه خود هر یک از کدهای دستوری #142* (همراه اول) یا #1420*4* (ایرانسل و رایتل) را از طریق موبایل خود شمارهگیری کنید.
بعد از شمارهگیری کد:
1. برای اپراتور همراه اول بلافاصله سرویسهای غیرحضوری تامین اجتماعی نشان داده میشود که با توجه به نیازتان باید یکی از گزینهها را انتخاب کنید.
2. برای اپراتورهای ایرانسل و رایتل، ابتدا کادر زیر نمایش داده میشود که با انتخاب گزینه ۳ (تأمین اجتماعی) به مراحل بعدی هدایت میشوید و باقی مراحل هر سه اپراتور دقیقا مانند هم است.
سرویسهای کد دستوری #142* و #1420*4*
استعلام:
1. آخرین سابقه: از طریق این بخش با واردکردن کد ملی مشاهده آخرین سابقه و نمایش روز کارکرد، ماه و سال کارکرد و آخرین دستمزد دریافتی به مخاطب قابلمشاهده است.
توجه داشته باشید برای استفاده از گزینه «آخرین سابقه»، ابتدا باید در سامانه مشاهده سوابق به آدرس Sabeghe.tamin.ir ثبتنام کنید.
2. آخرین مستمری: در این بخش میتوانید با واردکردن کد مستمری و کد ملی خود، آخرین مبلغ مستمری را مشاهده کنید.
3. استحقاق درمان: در این بخش با واردکردن کد ملی، استعلام استحقاق درمان قابلمشاهده است.
4. رابطه بیمهای: با واردکردن کد ملی خود، میتوانید نوع رابطه بیمهای را استعلام کنید.
5. بدهی کارفرمایان: نمایش کارگاههای کارفرما و نمایش سر جمع بدهی قطعی و برآوردی برای هر کارگاه، با واردکردن کد ملی امکانپذیر است.
خدمات:
1. نمونه فرمها: از طریق این بخش نمونه فرمها به تفکیک امور فنی بیمهشدگان، مستمریها و نامنویسی و ارسال لینک ارائه میشود.
2. خدمات دفترچه: با انتخاب این گزینه، پیامکی حاوی یک لینک برای شما ارسال میشود که از طریق آن میتوانید خدمات غیرحضوری دفترچه بیمه سازمان تامین اجتماعی را دریافت کنید.
3. دریافت اپلیکیشن: با انتخاب این گزینه نیز لینک دریافت اپلیکیشن تامین اجتماعی برایتان پیامک میشود.
نوبتدهی شعب:
با انتخاب این گزینه ابتدا باید کد تلفن استان خود را بدون صفر وارد کنید. سپس با توجه به استانی که مستقر هستید، شعب بیمهای نشان داده میشود که با انتخاب شعبه موردنظر، خدمتی که میخواهید انجام دهید، تاریخ و ساعت موردنظر و در آخر واردکردن کد ملی خود میتوانید نوبت دریافت کنید.
نوبتدهی مراکز درمانی:
در این بخش میتوانید با واردکردن کد استان، انتخاب نوع مرکز (بیمارستان، پلی کلینیک، درمانگاه) و واردکردن کد ملی بیمار در مراکز درمانی، نوبت دریافت کنید.
قوانین:
آییننامه بیمهای: با انتخاب این گزینه، لینکی برایتان پیامک میشود که در آن فهرستی از آییننامههای بیمهای مانند: آییننامه نحوه حمایت از فعالیتهای پژوهشی سازمان تامین اجتماعی، نحوه اجرای «ماده 90 قانون تامین اجتماعی» و… وجود دارد.
آییننامه درمانی: با انتخاب این گزینه، لیست آییننامههای بیمهای مانند: آییننامه اجرایی ماده 7 قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور مصوب 17/3/1374، آییننامه تعیین میزان حق درمان مشمولین ماده 1 قانون تامین خدمات درمانی مصوب 19/7/1366 و … برایتان ارسال میشود.
بخشنامه: با انتخاب این گزینه، لینک جستجو در بخشنامهها و دستورالعملها برایتان پیامک میشود.
قوانین و مقررات: با انتخاب این گزینه، لیست قوانین و مقررات مانند: قانون برنامه پنجم توسعه، مقررات مربوط به ادامه بیمه پردازی بهصورت اختیاری و… برایتان پیامک میشود.
پرسش و پاسخ:
طرح سوال: از طریق این بخش، لینک سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان (CRM) جهت طرح سوال پیامک میشود.
سوالات رایج: با انتخاب این گزینه یکسری سوالات رایج که ممکن است برای شما نیز این سوالات را داشته باشید، برایتان پیامک میشود.
معرفی سازمان:
اساسنامه: با انتخاب این گزینه، لینک اساسنامه سازمان از طریق پیام کوتاه برایتان ارسال میشود.
درباره سازمان: با انتخاب این گزینه، لینکی برایتان ارسال میشود که توضیحی درباره سازمان در آن است.
خدمات بیمهای و درمانی: با انتخاب این گزینه، خدمات متنوع بیمهای و درمانی برایتان پیامک میشود.
سلام خسته نباشید مخابرات استانها کد رو ها رو برداشته اند و دیگر کدی وجود ندارد و این سیستم نوبت دهی کد استان از مشترک میخواد که هر بار کد قدیم یعنی ۰۶۳۱وارد میکنم باز به حالت اول برمیگردد و دوبار کد استان را با صفر میخواد این ترتیب ادامه دارد و وارد مرحله بعدی نمیشود
مردمو سرکارگذاشتن
سلام یک ماه که دارم زنگ می زنم شاید بتوانم شماره دندان بیگیرم ولی نمی شود آیا کسی که مریض تا بخواهد شماره مرده خواهشن هرچی پشرفت می کنید مردم بیشتر غذاب می کشند
برای کشیدن دندون مراجعه کردم الان یکماه هست هنوز موفق نشدم الان عفونت کرده
سلام من ده روز هست دارم با سه تا گوشی تماس میگیرم یه سره اشغاله یا اگه خدای ناکرده یک یا دوبار بوق میخوره جواب هم نمیده مگه ما مسخره شما هستیم این کار درست نیست خدا جوابتون بده
گوه تو برنامه نوبت دهیتون
دقیقااااا
نوبت دندانپزشکی رو نمیشه اصلا گرفت
سر کار گذاشتن مردم رو.
واقعابراتون متاسفم بااین سامانه نوبت دهی
یعنی هیچکس پاسخگونیست خدالعنت تون کنه که مردم مسخره خودتون کردین
سلام بدون صفر و زبان انگلیسی وارد کنید
سلام من ده روز هست دارم با سه تا گوشی تماس میگیرم یه سره اشغاله یا اگه خدای ناکرده یک یا دوبار بوق میخوره جواب هم نمیده مگه ما مسخره شما هستیم این کار درست نیست خدا جوابتون بده
با هر گوشی یا شماره ای که ارسال شود جواب این است
شماره ملی با شماره موبایل مطابقت ندارد
دوست عزیز درود تا خواستید وارد بشید زبان گوشی را انگلیسی کنید درست میشه
سلام.من هم با همراه اول.و ایرانسل کد مورد نظر برای نوبت گیری تامین اجتماعی میزنم.میگه.به روز رسانی شود…من که گوشی الان بهروز کردم.باز حل نشد.چرااااا؟
سلام چرا هربارنوبت میگیرم مر ی نویسه به روزرسانی یعنی چه
با ایرانسل #1420*4* را بگیر
چرا همش به روز رسانی
سلام اگر نوبت اینترنتی بگیریم کد پیگیری رافراموش کنیم میتوانیم از کدملی استفاده کنیم؟
سلام، شما چطور نوبت گرفتید؟ من چند روزه هر کار میکنم نمیتونم نوبت بگیرم ، سر ساعت ۸ میزنه تکمیل شده
آشناهای کارمندان.
یه وام خوب میدین؟
ساعت ۶ صبح باید نوبت بگیرید
حتی ۶ و ۴ دقیقه بعصی تخصص ها تکمیل میشه
سلام من هرچی کدملی خودمو واردمیکنم میگ تکراری ونوبت نمیده چیکارکنم؟؟
من 3ماه پیش بابدبختی یه نوبت وزیت دندان گرفتم .گفت بروعکس بگیردوباره زنگ بزن نوبت بگیربیا.حالا 3ماه هس هرچه زنگ میزنم اشغاله مردم مسخره کردن والا یعنی چی.مجبورشدم رفتم آزاد پرکردن
ھمش میزنہ بروز رسانی!!!!ھمجا ھرج و مرجہ اینم روش ایرانی ھا عادت کردن
کدتامین اجتماعی باز نمیشه
منم برام باز نمیشه؟؟؟؟؟
سلام ای بابا شورشو دراوردین بروز رسانی دیگه چه صیغه ایه
مردمو سرکارگذاشتن
خدا لعنتتون کنه با این خدماتتون من یک پیر زن تنها هستم ومتاسفانه دندانهایم کلا خرابه وهزینه کشیدن وعکس وتصمیم……….. وغیره برایم مقدور نیست تقریبا یک ماه است ا از هر طریقی نتوانستم نوبت بگیرم شما مسئولین تامین اجتماعی به جای زدن حرفهای مضخرف فکری به حال ما بیمه شدهها بکنید کمی انسان باشید شرف داشته باشید
اصلا کار نمیکنه این کد دستوری
مردمو سرکارگذاشتن
وقتی کد رو میزنی میگه “بروز رسانی” بقول دوستان این دیگه چه صیغه ای هست؟؟
وقتی کد رو میزنی میگه “بروز رسانی” بقول دوستان این دیگه چه صیغه ای هست؟؟
من نوبت میگرفتم با #۱۴۲*4*خط همراه اول ولی الان کلا مسدود شده چرا؟
ببخشید ما برای یه نفر شارژ انتقال دادیم همون مبلغ از شارژمون کم شد اما پیامکش نیومد که اون ده تومن به شماره مورد نظر ما ارسال شده چرا؟؟؟
با کد دستوری*10*142#
ببخشید شما چطور نوبت گرفتید مال من مینویسه بروز رسانی
ببخشید شما چطور نوبت گرفتید مال من مینویسه بروز رسانی
سلام نوبت گرفتم و کدپیگیری هم گرفتم ولی متاصفانه کد رو گم کردم ایا پذیرش مکیننم
سلام ،من دو روزه هر چه میخوام تلاش کنم نوبت بگیرم نمیشه،حضوری هم نوبت نمیدن،تکلیف چیه؟
من نوبت گرفتم بدون کد پیگیری
سلام چطوری نوبت گرفتین
دلتون خوشه با این سامانه تون نخواستیم اصلا
چرا هرچی نوبت میخامبگیرممیزنه کد ملی تکراری..کلافه شدم.جریانچیه
یکی جواب بده لطفا.. موقع نوبت دهی آنلاین کدملی تکراری،،یا نامعتبر میزنه چرا،؟ هم انگلیسی هم فارسی میزنم ولی تاثیری نداره.نوبت دهی انلاین
وضعیت بیمه تامین اجتماعی شماره 2 شهرستان دزفول اصلا خوب نیست. نوبت ها برای کارمندان و آشنایان آنها است. ریاست هم توجهی ندارد و بسیار توهین آمیز پاسخ می دهد و بسیار بد دهن است.
خوبه حالا پول بیمه رو میگیرین از مردم از هفت خان رستم باید گذشت واسه نوبت دهی از قصد میکنید این کارارو
سلام دکتر عمومی که دیگه وقت قبلی نمیخواد دکتر تخصصی وقت میخواد که سامانتون اینکارشون میکنه خوب مردمو سرکار گذاشتید
قابل توجه همه عزیزانی که میخوان نوبت بگیرن حتما ساعت ۱۳ باشه زودتر کد رو وارد کنید جواب نمیده در ضمن امروز کد رو بزنی برای فردا ثبت میشه
قابل توجه همه عزیزانی که میخوان نوبت بگیرن حتما ساعت ۱۳ باشه زودتر کد رو وارد کنید جواب نمیده در ضمن امروز کد رو بزنی برای فردا ثبت میشه
قابل توجه همه عزیزانی که میخوان نوبت بگیرن حتما ساعت ۱۳ باشه زودتر کد رو وارد کنید جواب نمیده در ضمن امروز کد رو بزنی برای فردا ثبت میشه
زن و بچه و خواهر مادر هر کی تو نظام گایدم حتی همه کارمندهاشون.چند ماه برا ام از ای گایدن خودشو نو ..ناموس تون سگ بگاد.بی ناموس ها ..نجس ترین آدمهای که تاریخ به خودش دیده
همش سرکاریه نزدیک ۱ساعته دارم میزنم هیچی ب هیچی
سایت رای طب باز نمیشه و نمیتونیم ببینیم نوبتمون ثبت شده یا نه در ضمن نمیدونم چطور میشه نوبت گرفته شده رو کنسل و نوبت جدید دریافت کرد
سایت رای طب باز نمیشه و نمیتونیم ببینیم نوبتمون ثبت شده یا نه در ضمن نمیدونم چطور میشه نوبت گرفته شده رو کنسل و نوبت جدید دریافت کرد
یک ماه میخوام نوبت بگیرم تا هشت و ربع تموم میشه مسخره کردین همه رو
من بیست روزه دارم یه سره باسه تاگوشی میگیرم همش یا مشغوله یا جواب نمیدن خدا جوابتون را بده که مارا سر کار گذاشتین
ساعت ۶ شماره می گیرم قبل ازبوق این خانم چرت وپرت گوتون میگه خاموشه.
خداهرکس مردمواذیت میکنه لال بشه.
پیام تامرحله آخرمیرم میگه وب قطع شد.خدابزنه توکمرتون چراحضوری نوبت نمیدین؟ ازکار زندگی افتادم هرروز۶ بلندمیشم تاآخرشب اعصاب مرغی هستم
قسمت آخر میگه اطلاعات شرکت مخابرات چی بزنم؟
چرا دو ساعتتتت اراجیف مینویسه اما نمیشه نوبت دندونپزشکی گرفت ،کل گوگل رو به مسخره گرفتن و فقط سر کار میزارن .نه تنها تبایغ نمیشه بلکه باعث نفرت هم میشه
چرا دو ساعتتتت اراجیف مینویسه اما نمیشه نوبت دندونپزشکی گرفت ،کل گوگل رو به مسخره گرفتن و فقط سر کار میزارن .نه تنها تبایغ نمیشه بلکه باعث نفرت هم میشهههههههه
چرا ی راهنمای درست نمیزارن مردم و اذیت میکنن هر روز ی چیز جدید میگن
کسی تواین خراب شده نیست جواب بده
دوماه میخوام نوبت دندانپزشکی بگیرم موفق نمیشم
چرا دندانپزشکی رو مثل سایر نوبت دهی ها انجام نمیدید؟
مگه تامین اجتماعی کم از ما پول میگیره .خیلی میگن تامین اجتماعی دزده
کسایی که موفق به نوبت شدن میگن دکتر میگه بیا مطب پول خرج کن تا دندونت رو دست کنم
حاضر نیستن پرکردنی انجام بدن
ما اگه پول میداشتیم که نمیومدیم درمانگاه مستقیم میرفتیم بهترین متخصصا
افتضاحه فقط پول بیمه یه روز دیر بشه دیگه جواب سلامت را نمیدن نوبت که هیچی منم ۱۰ روزه از اول وقت با دوتا گوشی نشستم که نوبت بگیرم نشد که نشد خدا لعنتشون کنه
ریدم تو این نوبت دهیتون مگه مردم مسخره شمان سه ماهه یه نوبت دندون بهم نمیدن با این سامانه های مضخرفتون
فقط میتونم بگم خدا لعنتتون کنه ، خودتون غمی ندلرین راحت نوبت پرسنلی میگیرین ما بدبختا چکار کنیم ، یه خط به نوبت دهیشون اضافه نمیکنن اعتراض هم میکنی میخوان بخورنت متاسفم براتون حیف اسم پرستار روی شما ها حیف اون حقوقی که شما ها از پول ما ها میخورین ماهی ۱میلیون بیمه میدی که به بدبختی نوبت بگیری
وای خیلی مسخرست اصلا نمیشه نوبت گرفت کدهای دستوریشون که اصلا کار نمیکنه صد بار میزنی ولی یک بار هم جواب نمی گیری
این چه وضعشه هر روز زنگ میزنی برای نوبت گیری دکتر فرق نمیکنه کله صبح پاشی یا غروب همش میگه دکتر در مرکز حضور ندارد اینو هم برای شهید بهشتی هم درمانگاه حاجی زاده تست کردم یکی میشه به ما بگه دقیقا چجوری باید وقت بگیریم پس
این چه وضعشه هر روز زنگ میزنی برای نوبت گیری دکتر فرق نمیکنه کله صبح پاشی یا غروب همش میگه دکتر در مرکز حضور ندارد اینو هم برای شهید بهشتی هم درمانگاه حاجی زاده تست کردم یکی میشه به ما بگه دقیقا چجوری باید وقت بگیریم پس
دوماهه یه نوبت میخوام بگیرم سریع میگه پرشده حضوریم که نوبت نمیدید
واقعا سر کار گذاشتند مردم را من الان ۱۰ روزه با گوشی و تلفن هم زمان میخام به نوبت بگیرم نشد که نشد خدا لعنت کنه باعثش رو
سلام کارگرا ن ساختمان را دیگه فیش بیمه نمیدند جومستقیما باید کارت بکشند اون هم باکارت شخصی وپر ازپول لطفا روشتون رو عوض کنید
اطلا پاسخگویی و احترام به حقوق مردم نداره
اطلا پاسخگویی و احترام به حقوق مردم نداره مردم تو هزینه اجاره و خرج خونه موندن تامین اجتماعی شماره میگیریم میگه در دسترس نی یا خاموشه کلاینت نتیجه میگه اتصال قطعه بریم افغانستان درمان کنیم یا آزاد
خسته شدم دستم شکست نمی توانم نوبت اورتوپدی بگیرم برای ثبت نام میگه کدملی نامعتبر چکار باید کنم راهنمای کنید خواهشن
سلام ی سوال دارم وقتی با کد دستوری نوبت میگیرم مرحله ی آخرش چی بزنیم ک نوبت ثبت بشه ؟
ساعت 8 که سایت نوبن دهی باز میشه میگه نوبت نداریم این چه مسخره بازی هست
از نظر ما بسیار عالی میباشد
فقط می تونم بگم خاک برسرتون
نه طریق کد دستوری نه از طریق اینترنتی هیچ کدام نمیشه
اینترتی که یه هفته هست می زنه کد ملی با شماره مطابقت نداره و…….