راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

میرشمسی: نسخه iOS کیف‌پی تا هفته آینده به بازار می‌آید

هفته آینده، نسخه iOS کیف پی به بازار می‌آید. حامد میرشمسی مدیر کیف‌پی ضمن اعلام این خبر با اشاره به حمایت‌های ایران کیش از فین‌تک کیف‌پی اعلام کرد: «پشتیبانی‌های ایران کیش باعث شد تا به‌زودی کیف‌پی درگوشی‌های همراه اپل نیز مورداستفاده قرار گیرد.»

به گزارش شرکت کارت اعتباری ایران کیش، کیف‌پی همچنین بیش از یک سال است که رایزنی‌هایی را برای استفاده در تاکسی‌های تهران با تاکسیرانی انجام داده است. کیف‌پی می‌تواند برای جلوگیری از خروج ارز در شرایط کنونی جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های کارت‌خوان باشد.

این محصول در بسیاری از اماکن که در آن امکان داشتن شبکه برای اتصال پوز و یا حتی تلفن وجود ندارد، فقط با استفاده از گوشی موبایل هوشمند نقش خود را ایفا می‌کند. پذیرندگان کیف‌پی می‌توانند حتی به‌صورت ریموت لینک پرداخت خود را در اختیار کسی که قصد پرداخت را دارد قرار داده و او قادر خواهد بود به‌صورت مستقیم عملیات پرداخت را انجام دهد.

با استفاده از کیف‌پی دیگر نیازی به ارسال شماره کارت و یا شماره‌حساب برای فرد پرداخت‌کننده نیست و پرداخت‌کننده می‌تواند از طریق لینک اختصاصی، شماره پذیرنده یا حتی شماره موبایل به پذیرنده پرداخت کند. میرشمسی همکاری با ایران کیش را نقطه عطف محصول کیف‌پی می‌داند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.