راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپین سلامتی کیپاد برای مشهدی‌ها راه‌اندازی شد / تشویق شهروندان به ورزش و تحرک بدنی با اعتبار هدیه کیپاد

مشهد مقدس این روزها میزبان کمپینی است که با اهدای شارژ هدیه کیف پول کیپاد، شهروندان را به ورزش و فعالیت بدنی تشویق می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ پرداخت، زندگی در کلان‌شهرها در کنار پدیده‌ای به نام زندگی ماشینی، باعث شکل گرفتن فرهنگ استفاده حداکثری از وسیله نقلیه شخصی شده است و بیشتر شهروندان در صورت مهیا بودن شرایط، استفاده از وسیلهٔ نقلیه شخصی خود را ترجیح می‌دهند و این به معنی کم‌تحرکی و عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.

کیپاد اپلیکیشنی است که در کنار کارکرد اصلی خود یعنی تسهیل پرداخت‌های خرد روزمره، استفاده از وسایل نقلیه عمومی را تسهیل می‌کند و به‌نوعی سبک زندگی پرتحرک را نیز تشویق می‌کند. برای همین مشهد به‌عنوان اولین شهری که کیپاد در آن فعال‌شده، کمپینی را برای تشویق زندگی سالم در کنار زندگی مدرن آغاز کرده است.

شعار این کمپین سلامت برمدار فناوری است تا بتواند سهمی کوچک در حفظ سلامت جامعه داشته باشد. در این کمپین، کیپاد از شهروندان مشهدی دعوت می‌کند تا زمان کوتاهی را به فعالیت‌های بدنی اختصاص دهند و درنهایت با تخصیص اعتبار هدیه به کیف پول کیپاد هر یک، از آن‌ها قدردانی می‌کند. کمپین سلامت برمدار فناوری کیپاد چند فاز اجرایی دارد که سفرت را رکاب بزن به‌عنوان اولین فاز این طرح در حال اجرا است.

مجری کمپین سلامت برمدار فناوری می‌گوید زندگی شهری و درگیری‌های کاری، فرصت پرداختن به فعالیت‌های بدنی را به‌شدت در میان ما کاهش داده است. به همین دلیل، کیپاد راه‌حلی را برای تشویق مشهدی‌ها به ورزش و تحرک راه‌اندازی کرده است.

او ایده اولیه این کار را تلاش برای پیوند فناوری و سلامت عنوان کرده و استقبال بالای تعدادی از مخاطبان منتخب در حین طراحی و برنامه‌ریزی کمپین را انگیزه‌ای برای دنبال کردن جدی این طرح عنوان کرده است.

به گفته قاضی مقدم، کلیه شهروندان مشهدی قادر به شرکت در این کمپین و انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی مختلف هستند. همچنین با توجه به تخصیص هدیه در قالب اعتبار کیف پول کیپاد، امکان نصب و فعال‌سازی سرویس پرداخت موبایلی کیپاد برای کلیه شرکت‌کنندگان در محل‌های برگزاری کمپین نیز فراهم است.

او در پاسخ به اینکه آیا در آینده نیز همین نگاه در برگزاری طرح‌های انگیزشی ادامه پیدا می‌کند یا نه عنوان کرد: «تا حد امکان و متناسب با فراهم شدن فرصت مشارکت در رویدادهای این‌چنینی همواره این آمادگی برای ما وجود دارد که حامی و مجری این حرکت‌های اجتماعی باشیم.»

کیپاد اولین کیف پول آفلاین در ایران است که اواخر سال ۹۶ با همکاری بانک پاسارگاد، ایرانسل و فناپ پرداخت در دو شهر قزوین و مشهد اجرایی شده و قرار است در سایر شهرهای ایران نیز توسعه پیدا کند و به‌عنوان یک راهکار ملی در حوزه پرداخت خرد توسط اقشار مختلف مردم استفاده شود.

هدف از ارائه این محصول، سروسامان دادن به پرداخت‌های تا سقف ۵۰ هزار تومان است که علاوه بر تسهیل و تسریع انجام تراکنش‌ها از سوی کاربران، ضریب امنیت بالایی را نیز برای موجودی کیف پول آن‌ها فراهم می‌آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.