راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پارسیان به ازای هر سهم ۴ ریال سود داد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1396 صبح روز یکشنبه،31 تیرماه 1397 در سالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 83 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در ابتدا، متن پیام هیئت‌مدیره به سهامداران برای جمع حاضر قرائت شد. سپس هیئت‌رئیسه با ترکیب آقای مهندس عباس خسروانی، به‌عنوان رئیس جلسه، آقایان تقی پور و موحد نژاد به‌عنوان ناظرین و آقای ساعدی به‌عنوان منشی جلسه و آقای جعفری به‌عنوان نماینده سازمان بورس در جایگاه حضور یافتند.

در ادامه دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی از عملکرد بانک در سال 96 را برای حاضران ارائه کرد. در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1396/12/29 با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رأی مثبت دادند.

انتخاب موسسه حسابرسی «دایا رهیافت» به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و موسسه دش و همکاران به‌عنوان حسابرس و بازرس علی‌البدل، انتخاب روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به‌عنوان روزنامه‌های رسمی بانک پارسیان در سال 97 و تقسیم ۴ ریال سود به ازای هر سهم، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی بانک پارسیان بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.