راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد کاربران پیام‌رسان بله از مرز دو میلیون نفر گذشت

پیام‌رسان بله علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان ازجمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و غیره را داراست.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این پیام‌رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 17 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به‌عنوان کارت مبدأ استفاده کنند. با تمرکز تیم فنی بله بر پایداری شبکه، این پیام‌رسان در بهار امسال به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

این پیام‌رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه‌یافته و در فصل بهار به میزان سال گذشته کاربر جدید به این پیام‌رسان پیوسته است و نرخ حدود ۶۰ درصدی کاربر فعال نسبت به مجموع کاربران آن به ثبت رسید که این آمارها بیانگر پویایی پلتفرم بله و موفقیت در حفظ کاربرانش است.

همچنین امنیت این پیام‌رسان توسط بانک ملی ایران تضمین‌شده و کاربران فضای مجازی می‌توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام‌رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به‌صورت هم‌زمان و ایمن انجام دهند.

نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام‌رسان نیز در ماه جاری برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس ارائه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی بله نیز بتوانند جز خدمات بانکی به همه امکانات نسخه‌های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.