راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سامان به فعالان بورس خدمات اعتباری می‌دهد

بانک سامان در راستای بالا بردن توان فعالیت اقتصادی کارگزاران و فعالان بورس‌های اوراق بهادار و کالا اعم از عرضه‌کنندگان و خریداران، خدمات اعتباری متنوعی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش راه پرداخت از اداره روابط‌عمومی بانک سامان، تمام شرکت‌های کارگزاری فعال در بورس‌های اوراق بهادار و کالا، عرضه‌کنندگان و خریداران کالا در بورس کالا می‌توانند در قبال وثیقه‌های معتبر، از تسهیلات مختلف بانک سامان شامل تسهیلات مصرفی و حرفه‌ای با نرخ‌های پایین‌تر از نرخ‌های معمول بانک استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات حرفه‌ای بانک سامان جهت تامین نیاز‌های شغلی و سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت‌های کارگزاری پرداخت می‌شود و شامل تسهیلاتی مانند تسهیلات تامین سرمایه در گردش، تامین کسری بدهی بابت تسویه وجوه اتاق پایاپای بورس، صدور انواع ضمانت‌نامه، حد اعتباری خرید برای مشتریان، پرداخت وجه فروش سهام به مشتریان، تامین پیش‌پرداخت معاملات عمده و… است.

این گزارش می‌افزاید، تسهیلات مصرفی برای تامین کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی مانند وسایل مورد نیاز جهت تجهیز دفتر کار یا تالارهای کارگزاران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

پرداخت تسهیلات فوق به شرکت‌های کارگزاری مشروط به تمرکز حساب‌های مربوط به معاملات آن‌ها نزد بانک، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک همچون نصب پایانه‌های فروش، خرید و فروش اینترنتی سهام با استفاده از امکانات بانک و سایر ابزار‌های بانکداری الکترونیک بانک است.

این گزارش حاکی است، عرضه‌کنندگان و خریداران کالا در بورس کالا نیز می‌توانند از تسهیلات تامین سرمایه در گردش، گشایش انواع اعتبار اسنادی و صدور انواع ضمانت‌نامه استفاده کنند.

عموم کارگزاران و فعالان بورس‌های اوراق بهادار و کالا می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات این تسهیلات به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.